Avengers 3 هیجان‌ انگیزترین داستان را برای ویژن و اسکارلت ویچ دارد

2 September 2017 - 19:12

بر اساس صحبت‌های پل بتانی (Paul Bettany)، ویژن (Vision) و اسکارلت ویچ (Scarlet Witch) بهترین داستان خود را در Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ ابدیت) خواهند داشت. ویژن که صدای جارویس (J.A.R.V.I.S) بود، در Avengers: Age of Ultron (انتقام جویان: عصر اولتران) به یک ابر قهرمان تبدیل شد. اینجا بود که هواداران برای اولین بار با ویژن ملاقات کردند (او از سنگ ذهن یا Mind Stone ساخته شد و نیرو می‌گرفت) و پال بتانی نقش بزرگتری در دنیای سینماتیک مارول پیدا کرد. او به سرعت با یک ورودی جدید به نام اسکارلت ویچ با بازی الیزابت اولسن (Elizabeth Olsen) ارتباط برقرار کرد و رابطه‌ی آنها عاشقانه شد. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

ارتباطات آنها در Captain America: Civil War (کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی) مشهود بود و بدون شک از قوی‌ترین زوج‌های دنیای سینماتیک مارول به حساب می‌آیند. اما Infinity War بنظر آنها را در یک مسیر بزرگ قرار می‌دهد. عکس‌ها از ارتباط عاشقانه‌ی آنها خبر می‌دهد اما ممکن است تانوس (Thanos) سنگ ذهن را از آن خود کند.

احتمال اینکه Infinity War برای هم ویژن و هم اسکارلت ویچ یک داستان هیجان انگیز رقم بزند، بالاست. بتانی اخیرا در کامیک-کان Wizard World در شیکاگو حضور پیدا کرد و به طور خلاصه از داستان گفت. بدیهی است که او نمی‌تواند جزییات دقیق را بازگو کند و تنها به ارائه‌ی کلمات زیر بسنده کرد: “من فکر می‌کنم برای من و لیزی (Lizzie) این هیجان انگیزترین داستان تا کنون باشد”.

با در نظر گرفتن اینکه ارتباط آنها با تهدید قریب الوقوع تانوس مواجه است، صحنه‌های بسیاری هم در Infinity War و هم احتمالا در فیلم بدون نام Avengers، برای این دو قهرمان ایجاد می‌شود. دیدن اینکه چگونه با همکاری رابطه‌شان را پنهان می‌کنند، هر ریسکی انجام می‌دهند تا با هم باشند جالب است و می‌تواند به رابطه‌شان و شخصیت‌هایشان عمق دهد و ارتباطشان را موثرتر کند.

از آنجا که سنگ ذهن در سر ویژن قرار گرفته است، و تانوس به زمین می‌آید تا آن سنگ را برای تکمیل کردن دستکش قدرت خود بدست آورد، احتمال کشته شدن ویژن وجود دارد. بتانی همچنین گفت که ویژن ممکن است بتواند بدون سنگ ذهن نیز زنده بماند. این می‌تواند ترس از دست دادن ویژن را در میان هواداران کمتر کند. در هر صورت، مشخصا پتانسیل‌های بسیاری برای این شخصیت‌ها و داستان‌ هایشان در Infinity War وجود دارد.

منبع: Screenrant

 

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.