شایعه شده است که سونی در حال توسعه‌ی فیلم Nightwatch است

3 September 2017 - 14:34

یک شایعه‌ی جدید مبنی بر آن است که Nightwatch فیلم انفرادی بعدی شرکت سونی است. در پی موفقیت‌های آنها در کار با استودیو مارول در ساخت فیلم Spider-Man: Homecoming (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه)، سونی با ساخت یک ابرقهرمان مشترک این همکاری را ادامه داد. این اتفاق با حضور نقش‌های مکمل دنیای اسپایدی می‌افتد اما شامل تام هالند (Tom Holland) یا هیچ نسخه‌ای از مرد عنکبوتی نیست. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

این جهان سینمایی سال بعد فیلم Venom (ونوم) با هنرنمایی تام هاردی (Tom Hardy) و احتمالا ریز احمد (Riz Ahmed) را در برنامه دارد و در سال پس از آن فیلم Silver & Black با کارگردانی جینا پرنس بایث وود (Gina Prince-Bythewood) را در دستور کار دارد. دو فیلم یک جهان مشترک را تشکیل نمی‌دهد، و اکنون شایعه شده است که Nightwatch شخصیت بعدی خواهد بود که جلب توجه می‌کند.

در آخرین قسمت از دیدار با مطبوعات، جف اسنیدر (Jeff Sneider) این شایعه را در مورد فیلم Nightwatch ایجاد کرد. بر اساس این شایعه ادوارد ریکورت (Edward Ricourt) در حال حاضر روی فیلم‌ نامه‌ی این فیلم انفرادی کار می‌کند. با توجه به اینکه این فیلم در حال توسعه است، سیندر همچنین شایعه‌ای مبنی بر اینکه سونی به دنبال اسپایک لی (Spike Lee) برای کارگردانی نیست را مطرح کرده است.

اگرچه سیندر در بخش‌هایی از این گزارش با اعتماد به نفس صحبت می‌کند، اما خوب این فقط یک شایعه است. استودیوها پروژه های زیادی را گسترش می‌دهند که هرگز ساخته نمی‌شوند. بنابراین احتمالا اینکه ریکورت در حال نوشتن فیلم‌نامه برای فیلم انفرادی Nightwatch است، به این علت است که سونی می‌خواهد ببیند چه واکنشی در پی خواهد داشت. ریکورت قبلا فیلم‌ نامه‌ی Now You See Me را نوشت.

در حقیقت، فیلم Nightwatch می‌تواند شخصیتی را برای آنها ایجاد کند که در دنباله‌ی فیلم Spider-Man: Homecoming ظاهر شود. اگر این فیلم نتواند به نقطه‌ای برسد که یک کارگردان نیاز دارد، نمی‌توان گفت که اسپایک لی آن‌ را کارگردانی می‌کند یا خیر. او یک کارگردان بسیار مشهور است و قبلا علاقه‌ای به ساختن بلاک باسترها نشان نداده است.

Nightwatch یک شخصیت نسبتا ناشناخته است، بنابراین سونی و احتمالا اسپایک لی برای تغییر جنبه‌های آن آزادی دارند. در کامیک ها، کیوین ترنچ (Kevin Trench) به Nightwatch تبدیل شد. هنگامی که او لباس مرد مرده را پوشید، متوجه شد که در واقع از خود واقعی‌اش پیرتر است. امیدواریم که سونی چیز منحصر بفردی برای این شخصیت داشته باشد.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.