با یک نویسنده‌ی جدید، همچنان احتمال ساخته شدن Bad Boys 3 وجود دارد

4 September 2017 - 12:35

تهیه کننده جری بروک هیمر (Jerry Bruckheimer) همچنان امیدوار است که فیلم Bad Boys 3 (پسران بد ۳) در نهایت ساخته شود و گفت که یک نویسنده‌ی جدید مشغول کار بر روی فیلم نامه است. ویل اسمیت (Will Smith) همواره در باکس آفیس فوق‌العاده بوده است. فیلم Bad Boys سال ۱۹۹۵ یک اکشن کمدی بود که ویل اسمیت با مارتین لارنس (Martin Lawrence) تیم تشکیل داده بودند و نقش پلیس‌های میامی را داشتند. Bad Boys با بودجه‌ی ۱۹ میلیون دلاری خودش چیزی در حدود ۱۴۰ میلیون دلار در باکس آفیس کسب کرد. دنباله‌ی این فیلم نیز در سال ۲۰۰۳ به نام Bad Boys 2 (پسران بد ۲) با بودجه‌ی نزدیک به ۱۳۰ میلیون دلاری خودش، چیزی حدود ۲۷۳ میلیون دلار در باکس آفیس بدست آورد. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

شایعات مبنی بر احتمال ساخته شدن Bad Boys 3 همچنان وجود داشت تا اینکه در سال ۲۰۱۵ سونی رسما اعلام کرد این دنباله ساخته خواهد شد و به دنبال آن Bad Boys 4 هم خواهد آمد. جو کارناهان (Joe Carnahan) برای فیلم Bad Boys 3 نویسندگی  و کارگردانی می‌کرد، اما متاسفانه موانعی بر سر راه پیشرفت این پروژه ایجاد شده است. زمان پخش این فیلم برای سال ۲۰۱۷ برنامه‌ریزی شده بود اما تاریخ اکران آن مکررا به تاخیر افتاده است. اخیرا لارنس حتی گفت فکر نمی‌کند این دنباله اصلا ساخته شود.

تنها کسی که در مورد ساخت Bad Boys 3 تسلیم نمی‌شود، تهیه کننده‌ی این فرانچایز یعنی جری بروک هیمر است. در صحبت با Yahoo او گفت که فکر می‌کند در نهایت این فیلم ساخته خواهد شد و اظهار کرد یک فیلم نامه‌ی جدید در دست نوشتن است. وی گفت:

خوب، نمی‌دانم چند سال است ولی ما در حال توسعه‌ی آن هستیم و ما مدت زیادی را روی آن سپری کردیم و مقداری از این پروژه را جلو بردیم و امیدوارم دوباره آن را جلو ببریم. ما یک نویسنده‌ی جدید داریم که در حال حاضر مشغول کار بر روی آن است، این من را تشویق می‌کند.

مشخص نیست که این نویسنده‌ی جدید که بروک هیمر اشاره می‌کند چه کسی است، چون هیچ خبری از یک سازنده‌ی جدید برای Bad Boys 3 پس از خروج کارناهان نیست. همچنین مشخص نیست که آیا دنباله‌ی این فرانچایز با نام Bad Boys for Life ساخته شود یا خیر، چرا که هیچ اشاره‌ای نشد که آیا این اسم ماندگار است یا عوض خواهد شد.

با توجه به اینکه هم کارناهان و هم لارنس اخیرا اشاره کردند اسمیت به عنوان دلیل اصلی ساخت پروژه‌ی Bad Boys 3 است، سرش شلوغ است، این شک به وجود می‌آید که آیا بروک هیمر و کمپانی ممکن است در نهایت تصمیم بگیرند این فرانچایز را بدون ستاره‌ی اصلی ادامه بدهند، یا شاید نقش کوتاه‌تری به او دهند. شایان ذکر است که بدون هنرنمایی اسمیت و لارنس در کنار هم و بر روی پرده‌ی سینما، بعید بنظر می‌رسد که دنباله‌ی Bad Boys برای هواداران هیجان‌انگیز باشد.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.