ویلیام شاتنر قرار است تا در فیلم Aliens Ate My Homework ایفای نقش کند

4 September 2017 - 22:26

ویلیام شاتنر (William Shatner) انتخاب شده است تا در یک فیلم که بر اساس کتاب Aliens Ate My Homework «فضایی‌ها مشق‌هایم را خوردند» ساخته می‌شود، ایفای نقش کند. درحالی‌که او همیشه برای بازی در نقش کاپیتان جیمز تی کرک (Capt. James T. Kirk) شناخته می‌شود، که او این نقش را در سریال اصلی Star Trek «پیشتازان فضا»، و فیلم‌هایی که ادامه‌ی آن سریال بودند، ایفا کرد؛ اکنون شاتنر در سن ۸۶ سالگی، به یک افسانه‌ی واقعی در هالیوود تبدیل شده است. این هنرمند در بیش از ۲۴۰ فیلم و برنامه‌ی تلویزیونی حضور داشته است، و با وجود این‌که پا به سن گذاشته است، به‌نظر می‌رسد که او قرار نیست به این زودی به فکر بازنشستگی‌اش باشد. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

جدیدترین پروژه‌ی شاتنر، یک فیلم براساس کتاب Aliens Ate My Homework است؛ این کتاب، اولین کتاب در سری کتاب‌های مخصوص جوانان است که توسط بروس کوویل (Bruce Coville) که یک نویسنده‌ی نیرومند است، نوشته شده است. هرکسی که در حدود دهه‌های ۸۰ یا ۹۰ رشد کرده باشد و عاشق داستان‌های مختلف باشد، احتمالا با کارهای کوویل آشنایی دارد؛ او بیش از ۱۰۰ کتاب نوشته است که بیشتر آن‌ها در گروه کتاب‌های علمی تخیلی، فانتزی، یا ژانر ترسناک قرار می‌گیرند. کتاب Aliens Ate My Homework در سال ۱۹۹۳ منتشر شده است.

این اخبار که شاتنر قرار است تا در فیلم Aliens Ate My Homework حضور داشته باشد، توسط خود شاتنر در یک ویدئو منتشر شد که این ویدئو اخیرا توسط بخش سرگرمی خانگی یونیورسال پیکچرز (Universal Pictures Home Entertainment) منتشر شده است. او قرار است تا نقش یک گیاه فضایی سخن‌گو به نام فیل (Phil) را ایفا کند که به زمین سفر می‌کند و با یک پسر ۱۲ ساله یک گروه تشکیل می‌دهد تا از نابودی زمین جلوگیری کند. به گفته‌ی شاتنر، فیل قرار است تا به مکانی سفر کند که تا حالا هیچ گیاه سخن‌گویی، قبلا به آنجا نرفته است.

فیلم Aliens Ate My Homework قرار است تا در سال ۲۰۱۸ منتشر شود، البته هنوز زمان انتشار قطعی و رسمی، برای این فیلم اعلام نشده است. به علاوه‌ی شاتنر که قرار است تا در این فیلم حضور داشته باشد، دیگر بازیگران این فیلم نیز شامل دن پین (Dan Payne)، کریستین روبک (Kristen Robek)، تریستان ریسک (Tristan Risk)، و الکس زاهارا (Alex Zahara) می‌شوند. هم‌چنین جیدین گریگ (Jayden Greig) نیز قرار است تا نقش راب آلبرایت (Rob Albright) را در این فیلم ایفا کند؛ راب همان پسر ۱۲ ساله است که قبلا به آن اشاره کردیم و همچنین شخصیت انسان اصلی این داستان است.

اگر فیلم Aliens Ate My Homework، بتواند برای استودیو یونیورسال (Universal) یک موفقیت را به ارمغان بیاورد، به احتمال بسیار زیاد، کتاب‌های دیگر این سری، یعنی I Left My Sneakers In Dimension X، و کتاب The Search for Snout، و هم‌چنین کتاب Aliens Stole My Body، نیز به فیلم‌های آینده‌ی این استودیو تبدیل خواهند شد. اگر این اتفاق به وقوع بپیوندد، پس می‌شود شرط بست که شاتنر احتمالا در تمام آن فیلم‌ها بازگردد و ایفای نقش کند.

نسخه‌ی دی‌وی‌دی و بلوری فیلم Aliens Ate My Homework، قرار است تا در سال ۲۰۱۸ منتشر شود.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.