مت اسمیت، بازیگر نقش Doctor Who مشتاق پیوستن به دنیای سینماتیک مارول است

4 September 2017 - 20:13

در طی سال‌ها بسیاری از شخصیت‌های Doctor Who (دکتر هو) راه خود را به دنیای سینماتیک مارول باز کرده‌اند. بنابراین چه اتفاقی می‌افتد اگر مت اسمیت (Matt Smith) نیز به این دنیا وارد شود؟ در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

در یک کنفرانس اخیر در نمایشگاهی در کانادا، اسمیت تایید کرد که او مشتاق پیوستن به دنیای سینماتیک مارول است. وی گفت:

من این را خیلی دوست دارم. آنها از من درخواست کرده‌اند که به این دنیا بپیوندم. اما در کل این می‌تواند پروژه‌ی خوبی باشد.

با توجه به این، چه نقشی در دنیای سینماتیک مارول مناسب اسمیت خواهد بود؟ او ادامه داد:

این باید چیزی باشد که احساس متفاوتی را از Doctor Who منتقل کند. من بسیاری از این فیلم‌ها را دوست دارم و نبیولا (Nebula) (از شخصیت‌های دنیای سینماتیک مارول که ابتدا در فیلم Guardians of the Galaxy مشاهده شد) را بسیار دوست دارم، به خاطر شخصیت کارن گیلان البته بدون مو. در هر صورت مارول، اگر گوش می‌دهی من مایل به بازی کردن در این دنیای سینماتیک هستم.

شخصیت‌های Doctor Who در طی سال‌های اخیر در دنیای سینماتیک مارول رشد زیادی کرده‌اند. قبلا کریستوفر اکلستون (Christopher Eccleston) و دیوید تننت (David Tennant) به دنیای سینماتیک مارول رفتند و در فیلم‌های Thor: The Dark World (ثور: دنیای تاریک) و Jessica Jones (جسیکا جونز) ایفای نقش کردند. حتی جنا کولمن (Jenna Colman) نیز یک نقش کوچک در Captain America: The First Avenger (کاپیتان آمریکا: نخستین انتقام جو) ایفا کرد.

این اولین باری نیست که نام اسمیت با جهان ابرقهرمان‌ها گره خورده است. مت اسمیت در گذشته نیز برای ایفای نقش ریدلر (Riddler) در یک فیلم از دنیای سینماتیک DC ابراز علاقه کرده بود. همچنین شایعه شده است که او یک نقش رمز آلود در فیلم Venom (ونوم) از شرکت سونی خواهد داشت. با این حال، به نظر می‌رسد ریز احمد (Riz Ahmad) همچنان در حال مذاکره است تا آن نقش را بر عهده بگیرد.

منبع: Comicbook

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.