گرانت گاستین دوست دارد جاس ویدون یکی از قسمت‌‌های سریال The Flash را کارگردانی کند

28 July 2016 - 16:34

سریال The Flash در قالب فصل سوم، پاییز امسال باز خواهد گشت. پس از نمایش تریلر بسیار خوب و هیجان انگیز فصل سه این سریال در کامیک‌کان ۲۰۱۶، طرفداران دیگر نمی‌توانند تا بازگشت قهرمان خود صبر کنند. حال، بازیگر نقش فلش از خواسته‌های خود برای فصل سه سریال گفته است. برای اطلاعات بیش‌تر در ادامه مطلب با سایت گیمفاسینما همراه باشید.  داستان این فصل سریال The Flash پس از تصمیم بری آلن (Flash) در پایان فصل گذشته مبنی بر تغییر گذشته برای ایجاد یک شهر مرکزی متفاوت، اتفاق می‌افتد و حول این موضوع خواهد بود. نویسندگی و تهیه‌کنندگی این فصل هم بر عهده گِرِگ برلانتی، اندرو کریسبرگ، آرون هِلبینگ و تاد هِلبینگ است. این سری تاکنون شاهد تحسین‌های منتقدین و همچنین نامزد شدن در جشنواره‌های بزرگی همچون اِمی بوده است.

در طول دو فصل اول سریال، کارگردانان زیادی با توجه به استعداد خود قسمت‌های مختلفی را خلق و مدیریت کرده‌اند؛ برای مثال، کاری که کوین اسمیت در قسمت The Runaway Dinosaur در فصل دو انجام داد. به‌تازگی گرانت گاستین، بازیگر نقش فلش، فرد مورد علاقه‌اش را برای کارگردانی یکی از قسمت‌های فصل سه، اعلام کرده است.

Comic Book Resources خبر داده است که ستاره سریال The Flash دوست دارد جاس ویدون یکی از قسمت‌های آینده این سریال را کارگردانی کند. این بازیگر چند روز قبل این کارگردان را ملاقات کرده و متوجه شده که او یکی از طرفداران اصلی این سریال است و تمامی قسمت‌های آن را دنبال می‌کند.

جاس ویدون که سابقه زیادی در خلق آثار ابرقهرمانان در سینما و تلویزیون دارد، بیش‌تر با کارگردانی عناوینی همچون Buffy The Vampire Slayer و نسخه‌های فرعی آن، Firefly و فیلم علمی تخیلی Dollhouse شهرت دارد. او که در این سال‌های اخیر به خانواده مارول پیوسته، با کارگردانی فیلم‌های سینمایی پرطرفدار و پرفروشی همچون The Avengers و Avengers: Age of Ultron و همچنین ساخت مجموعه Marvel’s Agents of S.H.I.E.L.D خودش را اثبات کرده است.

بدون شک انتخاب جاس ویدون به عنوان کارگردان مهمان برای این مجموعه می‌تواند بسیار انتخاب مناسب و خوبی باشد و علاوه بر گرانت گاستین، طرفداران سریال را هم بیش‌تر هیجان زده کند.

فصل سوم سریال The Flash از تاریخ سه شنبه ۴ اکتبر (۱۳ مهر) پخش خواهد شد.

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.