رین ویلسون خواهان ایفای نقش نسخه قدیمی شخصیت لکس لوتر است

5 September 2017 - 18:00

به تازگی رین ویلسون (Rainn Wilson) ابراز داشته است که علاقه دارد در صورت فراهم شدن شرایط مد نظر، نقش نسخه قدیمی شخصیت لکس لوتر (Lex Luthor) را در جهان سینمائی دی‌سی ایفا کند. ویلسون بیشتر به خاطر حضور در نقش شخصیت دوایت اسکروت (Dwight Schrute) در سریال نه فصلی شبکه «NBC» یعنی The Office شناخته شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

ویلسون به لطف استعداد هنری‌اش در ایفای نقش شخصیت‌های کمدی، و به واسطه حضور چشم‌گیر در سریال انیمیشنی Adventure Time، بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است و در پروژه‌های آینده شبکه «NBC» نظیر Star Trek: Discovery حضور خواهد یافت. حال، اینطور که پیداست، وی تمایل دارد تا روزی در نقش یکی از شخصیت‌های شرور و کمدی کامیک‌های دی‌سی حضور یابد و هنرنمایی کند.

در جریان مصاحبه ویلسون با وب‌سایت «ComicBook» که در خصوص ایفای نقش شخصیت هری ماد (Harry Mudd) توسط وی در سریال Star Trek: Discovery صورت گرفته بود، از او در خصوص اینکه تمایل دارد چه نقشی را در جهان سینمائی دی‌سی ایفا کند پرسیده شد که وی در جایگاه پاسخ به یکی از دشمنان قدیمی سوپرمن اشاره کرد. ویلسون در این خصوص اظهار داشت:

شاید اگر فرصتی برای ایفای نقش لوتر حاصل شود [در این جهان سینمائی حضور یابم]. البته آن‌ها بازیگری ۲۷ ساله را برای ایفای نقش لکس لوتر انتخاب کردند. این [موضوع] برای من خیلی حساس نیست. من حدس می‌زنم که اگر آن‌‌ها بخواهند به دوران میانسالی لکس لوتر بپردازند، نتیجه سرگرم‌کننده خواهد بود.

پرواضح است که منظور ویلسون از فرد ۲۷ ساله، جسی آیزنبرگ (Jesse Eisenberg) است که در فیلم Batman V Superman: Dawn of Justice «بتمن و سوپرمن: طلوع عدالت» محصول سال ۲۰۱۶۵ میلادی در قالب شخصیت لکس لوتر حضور یافت. بازی او کاملاً متفاوت با هنرنمایی کوین اسپیسی (Kevin Spacey) در فیلم Superman Returns «سوپرمن بازمی‌گردد» (۲۰۰۶ میلادی) بود و آیزنبرگ، لوتری جدی‌تر را به نمایش گذاشت. این در حالی است که شخصیت لکس لوتر در سال ۱۹۷۸ میلادی نیز بر روی پرده‌های سینما ظاهر شده است و جن هکمن (Gene Hackman) بازیگر آن در فیلم کلاسیک Superman «سوپرمن» بوده است.

اینطور که پیداست، ویلسون در صورتی که به این نقش برسد، تصمیم دارد تا رویه هکمن را در پیش بگیرد. علاوه بر این‌ها، وی از اتمسفر Man of Steel «مرد پولادین» ناراضی و خواهان تغییر آن است. وی در این خصوص بیان کرد:

من فکر می‌کنم که شرکت دی‌سی هنوز کاملاً و به درستی به شخصیت سوپرمن شکل نداده است. این خیلی بد است. من آخرین سوپرمن را به اندازه‌ای که مردم دوست داشتند، دوست نداشتم اما فکر می‌کنم که هنری کویل (Henry Cavill) واقعاً عالی است. این [نقش جدید] هیچ‌گونه طنزی ندارد و… این شوالیه تاریکی نیست. سوپرمن این نیست. [سوپرمن] باید سرگرم‌کننده همراه با رنگ‌های شاد و شخصیت‌های غریبه باشد.

با توجه به حوادث پایانی فیلم «بتمن و سوپرمن: طلوع عدالت» و حضور سوپرمن در فیلم Justice League «لیگ عدالت»، بی‌شک ویلسون به نسخه «سوپرمنی شاد همراه با لباس‌های رنگارنگ» نخواهد رسید. باید دید که سوپرمن و لکس لوتر چه آینده‌ای در جهان سینمائی دی‌سی خواهند داشت.

فیلم «لیگ عدالت»، جدیدترین فیلم از جهان سینمائی یاد شده است که قرار است از روز چهارشنبه ۲۴ آبان ماه (۱۷ نوامبر ۲۰۱۷) به روی پرده‌های سینماها بیاید.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.