کریس پاین در نقش رابرت اف. کندی در سریال جدید شبکه Hulu بازی خواهد کرد

6 September 2017 - 21:00

کریس پاین (Chris Pine) قرار است که در نقش سیاستمدار سابق ایالات متحده آمریکا رابرت اف. کندی (Robert F. Kennedy) در سریال جدید شبکه «هولو» بازی کند. این بازیگر ۳۷ ساله تاکنون در نقش‌های نمادین متعددی از جمله جیمز تی. کرک (James T. Kirk) در بازسازی سری فیلم‌های Star Trek «پیشتازان فضا» هنرنمایی کرده است. از جمله تازه‌ترین هنرنمایی‌های او می‌توان به بازی در نقش استیو ترور (Steve Trevor) در فیلم موفق Wonder Woman «زن شگفت‌انگیز» از جهان سینمائی دی‌سی اشاره کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

حال، پاین قرار است که در نقش یکی از سیاستمدارن شهیر ایالات متحده آمریکا یعنی رابرت اف. کندی که خیلی زود از دنیا رفت حضور یابد. رابرت که اغلب با نام بابی (Bobby) نیز شناخته می‌شود، برادر کوچکتر جان اف. کندی، ۳۵امین رئیس‌ جمهور ایالات متحده آمریکاست که به عنوان دادستان کل کشور فعالیت می‌کرد.

رابرت کندی، پس از دادستانی کشور، به یکی از سناتورهای ایالت نیویورک تبدیل شد و مدت کوتاهی پس از انتخابات ریاست جمهوری در سال ۱۹۶۸ میلادی به قتل رسید. بر اساس گزارش وب‌سایت «THR»، شبکه «هولو» تصمیم دارد تا سریالی کوتاه بر اساس زندگی این شخص بسازد که اقتباسی از رمان Bobby Kennedy: The Making of a Liberal Icon به نویسندگی لری تای (Larry Tye) خواهد بود و کریس پاین نیز به عنوان ستاره اصلی این سری معرفی شده است. تاد ای. کسلر (Todd E. Kessler)، خالق سریال ، همراه با پاین و تای به عنوان تهیه‌کننده اجرایی در این پروژه نقش دارند.

پاین با بازی در این سریال، به فهرست افرادی از جمله مارتین شین (Martin Sheen)، اندرو مک‌کارتی (Andrew McCarthy)، جفری داناوان (Jeffrey Donovan)، پیتر سارسگارد (Peter Sarsgaard) و همچنین کیسی افلک (Casey Affleck) می‌پیوندد که تاکنون در نقش رابرت اف. کندی حضور یافته‌اند.

کتاب زندگی‌نامه‌ای تای، به روایت روزگار رابرت کندی از آغاز فعالیت‌های سیاسی‌اش تا پایان زندگی غم‌انگیزش خواهد پرداخت؛ با این وجود، هنوز مشخص نیست که آیا شبکه «هولو» تصمیم دارد کل وقایع این کتاب را به تصویر بکشد یا بر روی بخشی از آن تمرکز کند. علاوه بر این، هنوز زمان آغاز پخش این سریال مشخص نشده است.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.