نخستین تصویر از رامی ملک در فیلم Bohemian Rhapsody منتشر شد

6 September 2017 - 22:00

نخستین تصویر از رامی ملک (Rami Malek)، بازیگر نقش فردی مرکوری (Freddie Mercury) در فیلم زندگی‌نامه‌ای Bohemian Rhapsody «حماسه کولی» منتشر شد. این فیلم که برای مدت طولانی‌ای در دست ساخت قرار داشت و نام افرادی از جمله ساشا بارون کوهن (Sacha Baron Cohen) و بن ویشاو (Ben Wishaw) به عنوان بازیگر اصلی آن مطرح بود، نهایتاً از ماه جولای میلادی و پس از قرارداد ستاره سریال Mr. Robot یعنی رامی ملک، فرآیند ساختش به طور جدی آغاز شد؛ «حماسه کولی» به روایت سرگذشت گروه راک معروف Queen خواهد پرداخت. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

برایان سینگر (Bryan Singer) کارگردانی این پروژه را بر عهده دارد و با مشخص شدن بازیگران جدیدش، پروسه تولید آن به سرعت در حال سپری شدن است. مدتی قبل بود که مشخص شد گویلیم لی (Gwilym Lee) در نقش برایان می (Brian May)، جو مازلو (Joe Mazzello) در نقش جان دیکن (John Deacon) و بن هاردی (Ben Hardy) در نقش راجر تیلور (Roger Taylor) و همچنین آلن لیچ (Allen Leech) در نقش پل پرنتر (Paul Prenter) در این فیلم به هنرنمایی خواهند پرداخت.

تولید فیلم «حماسه کولی» مدتی است که با هدف اکران از دسامبر ۲۰۱۸ میلادی آغاز شده است و رامی ملک این روز‌ها به تمرین آواز خواندن می‌پردازد. اینک اما، نخستین تصویر از رامی ملک در نقش فردی مرکوری از سوی وب‌سایت «EW» منتشر شده که بسیار شبیه به مرکوری افسانه‌ای است. گفتنی است که فیلم «حماسه کولی»، دوره ۱۵ سال از زندگی مرکوری و گروهش یعنی سال ۱۹۷۰ و کنسرت Live Aid تا مرگ این خواننده به خاطر بیماری ایدزش در سن ۴۵ سالگی را به تصویر خواهد کشید. تصویر مورد بحث را از زیر می‌توانید مشاهده کنید:

سینگر در گفتگو با وب‌سایت «EW» یادآور شد که فیلم «حماسه کولی» تنها به بخش تاریک سرگذشت مرکوری محدود نخواهد بود و شاهد موفقیت‌ها و همکاری‌های متعدد وی و گروه Queen نیز خواهیم بود.

فیلم «حماسه کولی» از روز سه‌شنبه ۴ دی ماه ۱۳۹۷ (۲۵ دسامبر ۲۰۱۸ میلادی) به صورت گسترده به روی پرده‌های سینماها خواهد آمد.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.