شایا لابوف در فیلم Indiana Jones 5 حضور نخواهد داشت

6 September 2017 - 23:00

دیوید کِپ (David Koepp)، فیلمنامه‌نویس Indiana Jones 5 «ایندیانا جونز ۵»، رسماً تائید کرد که مات ویلیامز (Mutt Williams) با بازی شایا لابوف (Shia LaBeouf)، پسر ایندیانا جونز، در این فیلم حضور نخواهد داشت. با توجه به بازی نه چندان خوب لابوف در فیلم Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull «ایندیانا جونز و قلمرو جمجمه بلورین» (۲۰۰۸)، این مهم خیلی دور از انتظار نبود. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

مات تنها شخصیتی از سری «ایندیانا جونز» نخواهد بود که در پنجمین دنباله این مجموعه محبوب حضور نخواهد داشت؛ از جمله این شخصیت‌ها می‌توان به شورت راند (Short Round) و ویلی اسکات (Willie Scott) اشاره کرد که قرار نیست در ساخته جدید استیون اسپیلبرگ (Steven Spielberg) نقشی داشته باشند. چندی پیش، فرانک مارشال (Frank Marshall)، تهیه‌کننده «ایندیانا جونز ۵»، اعلام کرد که این فیلم ادامه «قلمرو جمجمه بلورین» خواهد بود و ماجراجویی‌های جدید دکتر جونز با بازی هریسون فورد (Harrison Ford) را دنبال خواهد کرد.

کِپ، که پیش از این با استیون اسپیلبرگ بر روی نگارش فیلمنامه‌های فیلم‌هایی نظیر Jurassic Park «پارک ژوراسیک»، The Lost World: Jurassic Park «جهان گمشده: پارک ژوراسیک» و «ایندیانا جونز و قلمرو جمجمه بلورین» همکاری داشته است، در گفتگو با وب‌سایت «EW» جزئیات جدیدی از پروسه توسعه فیلم «ایندیانا جونز ۵» را به اشتراک گذاشت. وی در این باره بیان داشت که نقشی که شایا لابوف در این سری عهده‌دار آن بوده است در این پروژه حضور نخواهد داشت و آن‌ها به شدت از فیلمنامه این فیلم راضی هستند و به نظر می‌رسد که مشکلی بابت ساخت این فیلم مورد انتظار به جهت اکران در سال ۲۰۲۰ میلادی وجود نداشته باشد.

با این وجود، اسپیلبرگ و کوپ، باید در فیلم «ایندیانا جونز ۵» دلایل موجهی برای عدم حضور مات ویلیامز ارائه دهند. علاوه بر این و با توجه به عدم حضور لابوف، هنوز مشخص نیست که آیا ماریون راون‌وود (Marion Ravenwood) با بازی کارن آلن (Karen Allen)، مادر مات و همسر جونز، نیز در فیلم «ایندیانا جونز ۵» حضور نخواهد داشت یا خیر.

در حال حاضر اسپیلبرگ مشغول مراحل پس از تولید درام تاریخی The Papers «کاغذها» با هدف اکران در ماه دسامبر سال جاری میلادی است. از سوی دیگر، وی فیلم علمی تخیلی Ready Player One «بازیکن شماره یک آماده» را نیز در دست ساخت دارد که قرار است سه ماه پس از فیلم «کاغذها» به روی پرده‌ها سینما بیاید. پیش‌بینی می‌شود که اسپیلبرگ پیش از آغاز تولید فیلم «ایندیانا جونز ۵»، پروژه‌ای کوچکتر همانند The Kidnapping of Edgardo Mortara «ربایش ادگارو موراتا» را مقابل دوربین ببرد. با این حال، کوپ در مصاحبه‌اش با وب‌سایت «EW» اظهار داشت که امیدوار است، «ایندیانا جونز ۵» فیلم بعدی اسپیلبرگ باشد.

فیلم «ایندیانا جونز ۵» برای اکران از روز جمعه ۲۰ تیر ماه ۱۳۹۹ (۱۰ جولای ۲۰۲۰ میلادی) برنامه‌ریزی شده است.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.