مراحل تولید فیلم The LEGO Movie 2، از پائیز امسال آغاز خواهد شد

6 September 2017 - 23:59

مراحل تولید فیلم The LEGO Movie 2 «فیلم لگو ۲»، با هدف اکران در سال ۲۰۱۹ میلادی، از ماه اکتبر سال جاری در کانادا آغاز خواهد شد. اسباب‌بازی‌های لگویی در چند وقت اخیر، حضور موفقی بر پرده‌های سینما داشته‌اند و در این زمینه از اقتباس‌های سینمائی بازی‌های ویدئویی موفق‌تر عمل کرده‌اند. با توجه به موفقیت‌های این سری، جهان سینمائی لگویی رو به گسترش است؛ اوایل امسال فیلم The LEGO Batman «فیلم لگو بتمن» به روی پرده رفت و دیگر فیلم این سری یعنی The LEGO Ninjago Movie «فیلم لگو نینجاگو» نیز اکران گسترده خود را از روز جمعه ۳۱ شهریور ماه (۲۲ سپتامبر ۲۰۱۷) آغاز خواهد کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

حتی اگر دومین فیلم لگویی امسال نتواند به خوبی در گیشه بدرخشد، اما این مجموعه سینمائی همچنان به کار خود ادامه خواهد داد. فیلم «فیلم لگو ۲» از سال ۲۰۱۹ میلادی به سینماها خواهد آمد. این فیلم توسط مایک میچل (Mike Mitchell)، کارگردان انیمیشن Trolls «ترول‌ها»، ساخته خواهد شد. گفتنی است که به واسطه آغاز مراحل تولید این پروژه از ماه آینده میلادی، شاهد کسب اطلاعات بیشتر درباره آن خواهیم بود.

طبق گزارش «My Entertainment World»، مراحل تولید دنباله فیلم «فیلم لگو» از روز دوشنبه ۱۰ مهر ماه (۲ اکتبر ۲۰۱۷) در British Columbia آغاز خواهد شد. انتظار می‌رود که در آینده‌ای نزدیک، ضمن کسب جزئیات بیشتر در رابطه با این پروژه، صداپیشگان آن نیز مشخص و معرفی گردند.

گرچه «فیلم لگو ۲» در قالب یک انیمیشن ساخته خواهد شد و نمی‌توان انتظار تصاویری از روند ساخت آن را داشت، اما خلاصه داستان و شخصیت‌هایی که قرار است در آن حضور داشته باشند از جمله اطلاعاتی‌ست که علاقه‌مندان این فیلم می‌توانند تا مدتی دیگر بدست آورند.

گفتنی است که فیلم «فیلم لگو ۲» نسبت به نسخه قبل خود، بیشتر بر روی جنبه‌های موزیکال تمرکز خواهد داشت. فیلم مورد انتظار «فیلم لگو ۲» از روز جمعه ۱۹ بهمن ماه ۱۳۹۷ (۸ فوریه ۲۰۱۹ میلادی) به صورت گسترده به روی پرده‌های سینماها خواهد آمد.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.