بیلی مگنوسن به لیست بازیگران لایو اکشن Aladdin اضافه شد

7 September 2017 - 13:57

لایو اکشن Aladdin (علاءالدین) بازیگر دیگری به نام بیلی مگنوسن (Billy Magnussen) را برای ایفای یک نقش جدید اضافه کرد. بازسازی از انیمیشن کلاسیک سال ۱۹۹۲ اکنون در حال انجام است. منا مسعود (Mena Massoud) در نقش قهرمان اصلی، نائومی اسکات (Naomi Scott) در نقش شاهزاده یاسمین (Princess Jasmine) و ویل اسمیت (Will Smith) در نقش جینی (Genie) ایفای نقش خواهند کرد. مروان کنزاری (Marwan Kenzari) نیز در نقش شخصیت شرور جعفر (Jafar) خواهد درخشید. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

مگنوسن در عین حال، اخیرا در Ingrid Goes West با ابری پلازا (Aubrey Plaza) و الیزابت اولسن (Elizabeth Olsen) ظاهر شده است. او همچنین برای ایفای نقش شاهزاده‌ی راپونزل (Rapunzels prince) در فیلم Into The Woods از راب مارشال (Rob Marshall) مشهور شده است. دیزنی از مگنوسن در فیلم جدید Aladdin در نقشی کاملا جدید استفاده کرده است.

THR در ابتدا در روز سه شنبه گزارش کرد که مگنوسن به لیست بازیگران Aladdin اضافه شده است، اما موضوع بزرگتر این است که او یک نقش جدید به نام شاهزاده آندرس (Prince Andres) را بازی خواهد کرد. این گزارش اطلاعات دیگری غیر از نام او را منتشر نکرده است.

مگنوسن تعداد زیادی تجربیات موسیقیایی زیادی دارد. او در یک بند در نیویورک نوازندگی گیتار کرده است. اولین بار در The Ritz در کنار روزی پرز (Rosie Perez) در سال ۲۰۰۷ درخشیده است. این هنرمند در بسیاری نقش‌های تلویزیونی ایفای نقش کرده است.  او در Bridge of Spies و The Big Short در سال ۲۰۱۵ ایفای نقش نمود.

هنوز مشخص نیست شاهزاده آندرس چه نوع نقشی را در Aladdin خواهد داشت، زیرا او یک شخصیت کاملا جدید است. اما احتمالا درگیر یک رقابت برای ازدواج با یاسمین خواهد بود. جدای از این، دیزنی احتمالا از استعدادهای او در خوانندگی نیز استفاده می‌کند.

مگنوسن باید کمترین نگرانی برای دیزنی باشد. فشار بر روی ریتچی (Ritchie) پس از فاجعه‌ی باکس آفیس فیلم King Arthur: Legend of the Sword از همه بیشتر است. اما با توجه به پتانسیل‌های موجود، او هنوز شانس جلوگیری از یک فاجعه‌ی دیگر را دارد.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.