جاناتان پرایس به فیلم The Pope پیوست

7 September 2017 - 18:00

جاناتان پرایس (Jonathan Pryce) در جدیدترین فیلم «نتفلیکس» یعنی The Pope «پاپ»، در نقش پاپ فرانسیس آرژانتینی ایفای نقش خواهد کرد. سرویس «نتفلیکس» در سال‌های اخیر به ساخت فیلم‌های اورجینال روی آورده و سبک‌های مختلفی را پوشش می‌دهد. از جمله فیلم‌های «نتفلیکس» که تا مدتی دیگر پخش می‌شوند می‌توان به فیلم هیجان‌انگیز Wheelman «راننده»، درام تاریخی Mudbound «خفیف»، Gerald’s Game «بازی جرالد» اقتباسی از اثر ترسناک استیون کینگ (Stephen King) و فیلم فانتزی/جنایی دیوید آیر (David Ayer) تحت عنوان Bright «روشنایی» اشاره کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

فیلم «پاپ» توسط کارگردان City of God «شهر خدا» یعنی فرناندو میرلس (Fernando Meirelles) بر اساس فیلمنامه‌ای از آنتونی مک‌کارتن (Anthony McCarten) مقابل دوربین خواهد رفت. مک‌کارتن، نگارش فیلمنامه‌هایی نظیر The Theory of Everything «تئوری همه‌چیز» و فیلم در دست ساخت Darkest Hour «تاریک‌ترین ساعت» را بر عهده داشته است. «پاپ» فیلمی درباره سرگذشت خورخه ماریو برگولیو (Jorge Mario Bergoglio)، کسی که جا پای پاپ بندیکت می‌گذارد، خواهد بود. خورخه، نخستین مسیحی غیر اروپایی تاریخ است که به مقام پاپ اعظم می‌رسد و با نام پاپ فرانسیس شناخته می‌شود. پیش‌بینی می‌شود که فیلم «پاپ» بحث‌های زیادی را در بین سینمادوستان و مسیحیان شکل دهد.

بر اساس گزارش «ددلاین»، جاناتان پرایس، ایفای نقش پاپ فرانسیس را در فیلم «پاپ» بر عهده گرفته است و تهیه‌کنندگان این فیلم در حال رایزنی با آنتونی هاپکینز (Anthony Hopkins)  برای هنرنمایی در نقش پاپ بندیکت هستند. پرایس بیش از هر چیزی به خاطر بازی در نقش گنجشک اعظم (High Sparrow) در سریال محبوب Game of Thrones شناخته می‌شود که نقشی نزدیک به پاپ فرانسیس را در این سریال پرطرفدار بر عهده داشت. هاپکینز نیز تا مدتی دیگر با فیلم Thor: Ragnarok «ثور: راگناروک» -جدیدترین فیلم از جهان سینمائی مارول – به روی پرده‌های سینماها خواهد آمد.

در حال حاضر فیلم «پاپ»، تاریخ اکران مشخصی ندارد و معلوم نیست که مراحل فیلمبرداری آن از چه زمانی آغاز خواهد شد.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.