پوسترهای جدید فیلم The Lego Ninjago Movie منتشر شد

8 September 2017 - 13:14

انیمیشن The Lego Ninjago Movie «فیلم لگو نینجاگو»، آخرین فیلمی است که توسط ذهن خلاق سازنده‌ی فیلم‌های The Lego Movie «فیلم لگو» و The Lego Batman Movie «فیلم لگو بتمن»، ساخته شده است. این بدان معناست که هم کودکان و هم بزرگسالان، می‌توانند به میزان یکسانی انتظار یک انیمیشن کاملا سرگرم کننده و دلربا را با پویانمایی‌ها و صحنه‌های درگیری و ضرب و شتم داشته باشند. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

در ادامه، به صورت مختصر درباره‌ی داستان این انیمیشن می‌خوانید:

شخصیت لوید (Lloyd) که توسط دیو فرانکو (Dave Franco) ‌صداگذاری شده است، یک استاد سازنده‌ی جوان است که او را با نام نینجای سبز (Green Ninja) نیز می‌شناسند. او و دوستان جوانش که همه‌ی آن‌ها جنگجوهای مخفی نینجا هستند، به انجام یک ماموریت در خلال جنگ در شهر نینجاگو (Ninjago City) فراخوانده می‌شوند. آن‌ها در این ماموریت، زیر نظر فرماندهی استاد وو (Master Wu) که توسط جکی چان (Jackie Chan) صداگذاری شده است، باید شخصیت گارمادون (Garmadon) که یک جنگجوی شیطانی است و توسط جاستین ثرو (Justin Theroux) صداگذاری شده است را، شکست دهند.

شما در ادامه می‌توانید پوسترهای این انیمیشن را مشاهده کنید. در این پوسترها شخصیت‌های پیشرو و اصلی این فیلم، به تصویر کشیده شده‌اند؛ همچنین شما می‌توانید نام هرکدام از این شخصیت‌ها، نام صداگذار آن‌ها و نوع استعداد آن‌ها را در بالای این پوسترها ببینید.

فیلم The Lego Ninjago Movie، قرار است تا از تاریخ ۲۲ ماه سپتامبر در سینماها پخش شود.

منبع: Fandango

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.