جارد لتو به فیلم جدید Joker واکنش نشان داده است

8 September 2017 - 18:00

جارد لتو (Jared Leto) در مورد شرکت Warner Bros (برادران وارنر) که در حال توسعه‌ی فیلمی از Joker (جوکر) هستند که شامل او نمی‌شود، صحبت کرده است. متاسفانه علی‌رغم سبک و تکنیک خوب بازیگری لتو و رزومه‌ی قابل توجه او، هواداران DC از عملکرد او هیجان‌زده نشدند. از آن موقع شایعات در مورد آینده‌ی او بعنوان یک شخصیت شرور رو به افزایش گذاشت و زمانی که یک پروژه‌ی جداگانه از شخصیت او روی میز گذاشته شد، اوضاع بدتر نیز گشت. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

این پروژه، چندان بعنوان یک فیلم جداگانه از جوکر، شناخته شده نیست اما تعداد زیادی اسم به آن مرتبط اند. مارتین اسکورسیزی (Martin Scorsese) تهیه‌کنندگی این فیلم را به عهده دارد و تاد فیلیپس (Todd Philips) کارگردان The Hangover، سکان هدایت فیلم را به دست دارد. لیست بازیگران برای این فیلم اعلام نشده است اما گزارش‌های اخیر، نقش اول فیلم را لئوناردو دی کاپریو (Leonardo DiCaprio) اعلام کرده است. با وجود فرد با استعدادی مثل دی کاپریو، جای تعجبی ندارد که هواداران در مورد این پروژه هیجان زده باشند. هر چند، بسیاری سوال دیگر در مورد اینکه چگونه این فیلم بر روی دنیای توسعه یافته‌ی دی سی (DC Extended Universe) تاثیر می‌گذارد و نبود جارد لتو چگونه توجیه می‌گردد.

در حالی که این بازیگر و خواننده‌ی ۴۵ ساله (لتو)، به Destiny 2 پیوسته است، درست مثل هر فرد دیگر، او نیز بنظرش رسید که چگونه همه چیز قرار است به درستی پیش برود؟ وی گفت:

من مقداری گیج شده‌ام، اما بله، اتفاقات بسیاری در دنیای DC در حال وقوع است و من عاشق شخصیت جوکر بودم. او یک شخصیت فوق‌العاده است، یک شخصیت واقعا سرگرم کننده برای بازی کردن. این یک جهان بزرگ است و هنگامی که شما نقش جوکر را بازی می‌کنید، هیچ مالکیتی وجود ندارد. شما افتخار داشتید تا برای مدت کوتاهی این نقش را بازی کنید و سپس کنار گذاشته می‌شوید. اما فیلم‌های دیگری در حال توسعه هستند و من دوست دارم ببینم تا چه چیزی از آنها به عمل می‌آید.

ما درباره‌ی یک بازیگری صحبت می‌کنیم که برنده‌ی جوایز متعدد شده است و بنابراین واقعا دشوار است که تفسیر کنیم دقیقا در مورد این فیلم تازه از جوکر، چه گفته است و آیا نظرات واقعی خودش را اذعان کرده یا خیر. تا کنون انتظار می‌رود که او در فیلم جوکر و هارلی از کارگردانان گلن فیکارا (Glenn Ficarra) و جان رکوآ (John Requa) بازی کند، همیچنین او باید در دنباله‌ی Suicide Squad و Gotham City Sirens حضور پیدا کند.

در نهایت، ناعادلانه است که عملکرد لتو را تنها با یک فیلم بسنجیم. معمولا، حتی یک فیلم کامل نیز برای اینکه ببینیم یک بازیگر می‌تواند چگونه یک نقش را بازی کند کافی نیست (به طور مثال: James Bond). اگر به او شانس بیشتری داده می‌شد تا مهارت‌هایش را در اسپین آف نشان دهد بهتر بود تا تنها او را در یک فیلم که فضای کافی برای مانور نداشته است، بسنجند.

در این مرحله، فیلم اصلی جوکر همچنان موارد نهفته‌ی بسیاری دارد، حتی برای کسانی مثل لتو که با Warner Bros کار می‌کنند. ذکر این نکنه ضروری است که با تمام این احوال، هیچ اعلامیه‌ی رسمی از استودیو برای فیلم منتشر نشده است، پس بهتر است کمی عقب بنشینیم و قبل از این که به گمانه زنی‌ها بپردازیم، ببینیم که آنها به چه نتیجه‌ای خواهند رسید.

منبع: Screenrant

 

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.