اوایل فصل هشتم Walking Dead توضیحی در مورد پیری ریک نمی‌دهد

9 September 2017 - 10:06

فصل هشتم سریال The Walking Dead (مردگان متحرک) پاسخ روشنی به صحنه‌ی پیری ریک (Rick) که در تریلر فصل هشتم آن در کامیک کان سن دیگو در اوایل تابستان نشان داده شد، ارائه نمی‌دهد. این امر مخالف نظر قبلی است که توسط سازنده‌ی سریال یعنی رابرت کرک‌من (Robert Kirkman) ارائه شد. وی اذعان کرد که این مجموعه وقت خود را برای روشن کردن راز پیری ریک هدر نمی‌دهد و این اتفاق در فصل هشتم رخ می‌دهد. در ادامه‌ی خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

فصل هشتم، آماده برای نشان دادن یک جنگ تمام عیار بین گروه ریک و افراد نگان (Negan) است، هواداران کامیک بوک Walking Dead می‌توانند به سرعت حدس بزنند که حضور با ریش ریک در تریلر پخش شده در کامیک-کان، به آن معنی است که یک پرش زمانی خواهیم داشت. این ایده بنظر اعتبار خود را از دست داد چرا که کرک‌من به ظاهر وعده داد به حل و فصل موضوع پیری ریک می‌پردازد.

اسکات گیمپل (Scott Gimple) پدیدآور سریال Walking Dead در مورد پیری ریک و صحبت‌های کرک من گفت که فصل هشتم، یک تعریف دقیق از چهره‌ی با ریش ریک ارائه نمی‌دهد. وی گفت:

ما پاسخی قطعی در مورد آنچه که در تریلر اتفاق افتاد دریافت نخواهیم کرد. حداقل تا اواسط این فصل این اتفاق نخواهد افتاد.

صحبت‌های کرک‌من بنظر احتمال یک پرش زمانی را کمتر می‌کند و شاید پیری ریک در یک فلش به جلو و در یک سکانس درام ظاهر شود. اما گیمپل خاطر نشان می‌کند که این صحنه تا اواخر فصل، حل و فصل نمی‌شود. دوباره بنظر می‌رسد که این پرش به جلو بسیار شبیه به کامیک بوک‌ها باشد. اما ممکن است که نصف فصل هشت تماما در جنگ باشد و سپس نیمه‌ی دیگر آن به این موضوع اختصاص یابد.

با کاهش امتیاز این سریال در فصل گذشته، فشار بیشتری روی Walking Dead قرار دارد و نباید کاری انجام دهد که هواداران را در دراز مدت درگیر کند.

پس از پایان خونین و پر پیچ و تاب فصل ۷، همه‌ی ما می‌دانیم که همه چیز بین گروه ریک و ارتش نگان جدی تر شده است. در نصف فصل هشتم Walking Dead احتمالا ما شاهد یک توضیح کامل در مورد پیری ریک خواهیم بود و ممکن است تعدادی سورپرایز بزرگ همراه خود داشته باشید.

فصل هشتم سریال Walking Dead در ۲۲ اکتبر از AMC پخش می‌شود.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.