صحبت‌های کارگردان Thor: Ragnarok درباره‌ی آموختن از اشتباهات دیگران

9 September 2017 - 18:00

در طول چندین سال، استراتژی بازاریابی مارول دچار تغییر مسیری مختصر شده است. با موفق‌تر عمل کردن فیلم‌ها و به جا افتادن هنرپیشه‌های اصلی در نقش‌هایشان، به نظر می‌رسد که مارول این روزها در تبلیغاتش بر روی استفاده از افراد جدید تاکید دارد. مانند سخن گفتن تام هالند (Tom Holland) درباره‌ی Spider-Man «مرد عنکبوتی»، بحث کردن برای لارسون (Brie Larson) درباره‌ی اهمیت کاپیتان مارول و گفتگوی تایکا وایتیتی ( Taika Waititi) درباره‌ی هنرپیشه‌ها و دست اندرکاران فیلم جدیدش. مهم نیست که پشت یا جلوی دوربین باشید، اگر درحال کار برای مارول هستید، حرف زدن به عهده‌ی شماست.

و در گفتگویی که تایکا وایتیتی ( Taika Waititi) با ScreenRant داشت، وی از نقش خود در فیلم شکست خورده‌ی Green Lantern «فانوس سبز» سخن گفت و توضیح داد که چرا تماشای مارتین کمپل (Martin Campbell)، کارگردان فیلم Green Lantern «فانوس سبز» در حال مدیریت صحنه درس مهمی برای وی بوده و چه تاثیری هنگام ساخت فیلم ابرقهرمانی خودش داشت:

منظورم این است که من وقتی درحال کار [بر روی Green Lantern «فانوس سبز»] بودم. مصمم بودم که سعی کنم و کاری را که آنجا داشتم را به نحو احسن انجام دهم. من مدت زیادی را که در صحنه فیلمبرداری بودم فقط می‌نشستم و نظاره‌گر این بودم که چگونه مارتین کمپل (Martin Campbell) کارهای سر صحنه را مدیریت می‌کند و وی خیلی خوب عمل می‌کرد – او صحنه را خیلی خیلی خوب و خیلی موثر مدیریت می‌کرد ولی باز هم متفاوت از نحوه‌ای که من کارها را انجام می‌دهم. و به نظرم احتمالا چیزهای بیشتری از تماشای دیگر فیلم‌های ابرقرمانی از دیگر استودیوها یاد گرفتم. و شروع کردم به فهمیدن این که «من فکر کنم می‌دانم مشکل این فیلم‌ها چیست»

این گونه بازاریابی به عنوان نوع بازاریابی مارول برای Thor: Ragnarok «ثور: رگناروک» باقی می‌ماند. آن‌ها یکی فیلمساز نامرتبط را انتخاب کردند که اجازه داشت در طی ساخت فیلم کارها را به روال خودش انجام دهد و نتیجه چیزی است که تا به حال در دنیای سینمایی مارول دیده نشده است. در حال حاضر نیز دلیلی برای عدم اعتماد به آن‌ها وجود ندارد؛ تایکا وایتیتی ( Taika Waititi) این اجازه را داشته تا برای بازاریابی و تبلیغ فیلم در جلوی رسانه‌ها  حضور یابد و این کار به این معنی است که هم او و هم مارول از محصول نهایی راضی هستند، البته تا ۲۵ اکتبر نمی‌توان کاملا مطمئن بود و باید صبر کرد تا دید آیا حرف‌های تایکا وایتیتی ( Taika Waititi) درباره‌ی یاد گرفتن از اشتباه دیگران واقعی بوده‌ است یا فقط حرفی جالب در یک محاصبه.

منبع: Screencrush

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.