جیمز گان گفت ممکن است Guardians of the Galaxy 3 در تابستان ۲۰۲۰ پخش شود

9 September 2017 - 16:59

ما دقیقا نمی‌دانیم که Guardians of the Galaxy 3 (نگهبانان کهکشان ۳) چه زمانی پخش خواهد شد، اما می‌دانیم که این فیلم ساخته خواهد شد و به زودی هم این اتفاق می‌افتد. بنظر می‌رسد کارگردان جیمز گان (James Gunn) به تاریخ انتشار تابستان ۲۰۲۰ اشاره کرده است که آن را نیز در صف فیلم‌های محافظه کارانه نگهبانان کهکشان قرار می‌دهد. اولین فیلم در سال ۲۰۱۴ پخش شد و دومی نیز امسال به روی پرده‌ی سینما رفت. در ادامه‌ی خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

گان در پاسخ به کامنت یکی از هوادران در پست‌های فیس بوکش دیروز گفت ما تمامی کارهای لازم برای فیلم سوم Guardians را ظرف سه سال آینده می‌توانیم انجام دهیم. بنابراین آیا این معنی را می‌دهد که در ماه می ۲۰۲۰ همه چیز آماده است؟ این طور به نظر می‌رسد. اولین فیلم Guardians of the Galaxy در اوایل آگوست ۲۰۱۴ پخش شد. اما امسال فیلم دوم در ماه می منتشر شد و ممکن است این روند صعودی در تابستان ادامه داشته باشد.

فیلم‌های Guardians معمولا در تابستان منتشر می‌شوند و در حالی که Wonder Woman در باکس آفیس این تابستان بسیار خوب عمل کرد، Guardians of the Galaxy 2 زیاد هم بد نبود. مارول هیچ برنامه‌ی دیگری برای سال ۲۰۲۰ ندارد، هر چند که دنباله‌ی Black Panther (پلنگ سیاه) یا Captain Marvel (کاپیتان مارول) می‌توانند در دستور کار قرار گیرند. سخت است که پیش بینی کنیم که باتوجه به Infinity War (نبرد ابدیت) چه اتفاقی برای دنیای سینماتیک مارول خواهد افتاد، اما مهم نیست که چه می شود، Guardians of the Galaxy به سمت دیگری خواهد رفت.

منبع: Screencrush

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.