گزارش شده است اخراج کارگردان Star Wars 9 به دلیل غیر قابل تحمل بودن او بوده است

10 September 2017 - 17:42

جزییات بیشتری از خروج نگران کننده‌ی کالین ترورو (Colin Trevorrow) از کارگردانی قسمت نهم فیلم Star Wars (جنگ ستارگان) منتشر شده است که به این اشاره دارد که این کارگردان در فرآیند توسعه‌ی فیلم غیر قابل تحمل بوده است. اوایل این هفته بود که لوکاس فیلم مسیرش را از این کارگردان که تقریبا دو سال از زمان پیوستن‌اش به قسمت نهم این فیلم می‌گذشت، جدا کرد. در اخبار رسمی اعلام شد که علت این امر “اختلاف نظر” بوده است، اما بنظر می‌رسد مسائل بیشتری در جریان بوده است. اطلاعات بیشتر به زودی بیرون می‌آید. با وبسایت سینما گیمفا همراه باشید.

مدت کوتاهی پس از این، گزارش‌ها بیان کرد که بزرگترین مانع Star Wars 9 فیلم‌نامه بوده است، چرا که ترورو چندین متن پیشنهادی را به لوکاس فیلم ارائه کرده است اما ظاهرا مورد قبول نبوده است. گفته می‌شود ارتباط بین سازنده‌ی فیلم Jurassic World (دنیای ژوراسیک) یعنی ترورو، با رئیس استودیو لوکاس فیلم، کتلین کندی (Kathleen Kennedy) غیر قابل کنترل شده و هیچ انتخاب دیگری برای او نمانده بود. بر اساس آخرین صحبت‌ها، شخصیت ترورو نقش مهمی در این تحول بزرگ Star Wars داشته است.

به گفته‌ی Valture موفقیت فیلم سال ۲۰۱۵ ترورو، یعنی Jurassic World او را به نوعی مغرور ساخته بود و شکست مسلم فیلم The Book of Henry (کتاب هنری) از کارگردان ترورو که اوایل همین سال منتشر شد، بر روی کندی تاثیر داشته است.

در طی ساخت Jurassic World، او انرژی‌های خلاقانه‌ی خود را روی آن متمرکز کرد. اما بخاطر اینکه او توسط اسپیلبرگ (Speilberg) استخدام شد، هیچ کس نمی‌توانست بگوید: تو اخراج شدی. هنگامی که این فیلم تمام شد و تصمیم گرفت The Book of Henry را بسازد، او (ترورو) غیر قابل تحمل بود. هنگامی که بازخورد Book of Henry مشخص شد، فورا تصور شد که کندی قصد دارد او را کنار بگذارد، زیرا آنها دیگر از کار با او هیجان زده نبودند. او بسیار آدم غیر قابل تحملی است.

پس از یک اخراج دیگر در مجموعه‌ی Han Solo از استودیو لوکاس فیلم، بهتر است که این استودیو در شرایطی که چهار ماه به تصویر برداری‌های اولیه مانده است، با کسی همکاری کند. بنظر می‌رسد که لوکاس فیلم مجبور است روش‌های استخدام خود را بازنگری کند و از گرد و خاک کردن بیشتر جلوگیری نماید. این مشکلات بنظر روی کاغذ حل شده است، به ویژه با اینکه این استودیو از تجربیات قبلی، چیزهایی آموخته است.

منبع: Screenrant

 

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.