حضور Onslaught در تبدیل شوندگان ۵ تایید شد

28 July 2016 - 16:50

باز هم آتوبات ها در پنجمین فیلم مایکل بی از دنیای تبدیل شوندگان حضور خواهند داشت اما این بار با کامبتیکان ها (Combaticons) نیز به جمع آن ها خواهند پیوست! با ما همراه باشید.

فیلم سینمایی تبدیل شوندگان: آخرین شوالیه (Transformers: The Last Knight ) در حال فیلمبرداری و تولید است با این حال اطلاعات زیادی از این فیلم در دسترس نیست. مایکل بی(Michael Bay) از به اشتراک گذاشتن هرگونه مطلب مرتبط به این فیلم خودداری کرده و به جز اندکی جزئیات و تعدادی عکس از اتومبیل های جدید درباره ی دنباله ی جدید تبدیل شوندگان اطلاعات دیگری منتشر نکرده است.

مایکل بی در توئیترش تایید کرده که Generation 1 Onslaught در پنجمین فیلم تبدیل شوندگان حضور خواهد داشت. Onlsaught که شخصیت نوستالژیکی برای طرفداران قدیمی تبدیل شوندگان است در فصل اول مجموعه انیمیشنی تبدیل شوندگان در سال ۱۹۸۴ حضور دارد. وی رهبر گروه شرور کامبتیکان هاست. (کامبتیکان ها گروهی از ربات های دسپتیکان وفادار به مگاترون هستند و از اتومبیل های نظامی دارای موشک ساخته شده اند)

در تصویر زیر می توانید Onslaught را مشاهده کنید:

trans

در مجموعه انیمیشنی، Onslaught فرماندهی ست که به جای استفاده ی صرف از خشونت، طراحی تاکتیک و استراتژی های جدید را به منظور شکست رقیبانش ترجیح میدهد و از شعار شخصی خودش که ” ذهن بهترین سلاح است”  در این راه پیروی می کند. زمانی که نقشه های با دقت طراحی شده اش با شکست مواجه می شوند، خشم و عصبانیت Onslaught را فرا می گیرد و به صورت کاتالیستی تبدیل به نیرویی ویرانگر در نبرد می شود.Onslaught توانایی پیوستن به سایر کامبتیکان های همراهش را برای تبدیل به رباتی به اسم Bruticus دارد.

با اینکه Onslaught شخصیتی تثبیت شده و شناخته شده در مجموعه انیمیشنی تبدیل شوندگان است ولی تا به حال در فیلم های مایکل بی حضور نداشته است. او به جمع ربات ها/اتومبیل هایی از جمله Squeeks، Drift، Barricade و Bumblebee که با ظاهر جدیدی در این فیلم حضور خواهد داشت، می پیوندد. علاوه بر این، مارک والبرگ (Mark Wahlberg) در نقش کید یگر (Cade Yager)، جاش دوهمل ( Josh Duhamel) در نقش کلنل لنوکس(Colonel Lennox) و تایریس گیبسون (Tyrese Gibson) در نقش گروهبان رابرت اپس(Sergeant Robert Epps) در قسمت پنجم تبدیل شوندگان به ایفای نقش خواهند پرداخت.

پس از اکران فیلم تبدیل شوندگان: عصر انقراض بیشتر طرفداران نگران فیلم های جدید تبدیل شوندگانی هستند که توسط مایکل بی کارگردانی می شود. هرچند اضافه شدن کامبتیکان ها ممکن است برای ترغیب طرفداران این فرنچایز به دیدن پنجمین قسمت از این فیلم سینمایی کافی باشد چراکه مایکل بی اظهار کرده که این آخرین کارگردانی او در فیلم های تبدیل شوندگان است و امکان دارد که به عنوان آخرین کارش فیلم با کیفیت و قابل قبولی از جانب او ببینیم.

 

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.