فیلم Outlaw King شبکه Netflix با بازیگری کریس پاین شروع به فیلمبرداری کرد

11 September 2017 - 19:47

کریس پاین (Chris Pine) به عنوان پادشاه اسکاتلندی‌ها در فیلم Outlaw King شبکه نتفلیکس ظاهر می‌شود. اکنون مشخص شده است که این فیلم به تازگی شروع به فیلمبرداری کرده‌­است. در این فیلم درام تاریخی، پاین نقش پادشاه اسکاتلندی‌ها که در دوره‌­ی جنگ اول استقلال اسکاتلند فرمانروایی می‌کرد، بازی می‌کند. با سینماگیمفا همراه باشید.

فیلم نمایش مشاجره طولانی اسکاتلند و انگلیس بر سر دارایی­‌های استعماری است که نتیجه‌­ی آن به قدرت رسیدن رابرت (پادشاه اسکاتلند)، شکست ناگهانی او و سرانجام بازگشت به آنچه که بود را به نمایش می‌گذارد. در نهایت جان پادشاه انگلستان، رابرت را به عنوان یک فرد قانون‌شکن مورد خطاب قرار می­‌دهد که دلیل عنوان فیلم نیز همین مسئله است.

این دومین باری است که پاین در فیلمی از دیوید مک کنزی (David MacKenzie) بازی می‌کند. نام فیلم اول همکاری این دو Hell or High Water «اگر سنگ از آسمان ببارد» است که تحسین منتقدین را برانگیخت و موفق شد تا نامزد جایزه آکادمی برای فیلمبرداری زیبا­ی خود شود. این دو فیلم از جنبه‌های زیادی به هم شبیه هستند که حداقل می‌توان به نمایش گذاشتن ناسازگاری‌­های ناخوشایند اشاره کرد.

بنابر گزارش Collider کارگردانی این فیلم که به تازگی در انگلیس شروع شده درتمام مکان­‌های تاریخی سراسر اسکاتلند فیلم­برداری می­‌شود. در حقیقت گروه تولیدی فیلم در هر جایی که بنا­هایی از پادشاه رابرت ­باقی­‌مانده و احتمالاً در آنجا حضور داشته، برای فیلم­برداری در آن محل اردو می‌زنند. فیلم­برداری همچنین توسط Creative Scotland ، یک انجمن بومی که پشتیبانی و بودجه فعالیت­های خلاقانه را بر عهده می‌گیرد ، پشتیبانی می­‌شود.

در زیر می‌توانید نخستین تصویر کریس پاین را در نقش پادشاه اسکاتلند در فیلم  Outlaw King مشاهده کنید.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.