شروع فیلمبرداری فیلم Venom باردیگر به تعویق افتاد

10 September 2017 - 22:30

آغاز تولید فیلم Venom «ونوم» که مربوط به شرکت سونی (Sony) است و قرار است تا داستان مخصوص شخصیت ونوم باشد، بار دیگر به تعویق افتاد. بر اساس این تاخیر اعمال شده، فیلم‌برداری این فیلم قرار است تا در ماه اکتبر آغاز شود. اگرچه که شرکت سونی درحال حاضر، در روزهای پایانی فروش فیلم Spider-Man: Homecoming «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» (که ممکن است به بزرگ‌ترین فیلم مرد عنکبوتی تبدیل شود) به سر می‌برد، ولی آن‌ها هنوز این فکر را در سر دارند که جهان مشترک خودشان را بسازند و توسعه دهند. تام هالند (Tom Holland) قرار است تا نقش شخصیت مرد عنکبوتی را در جهان سینمایی مارول ایفا کند و فیلم ونوم قرار است تا خارج از این جهان سینمایی مارول باشد. تام هاردی (Tom Hardy) قرار است تا به جهان شرکت سونی بپیوندد و نقش ونوم، که یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌ها است را ایفا کند. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

عوامل این فیلم با سرعت بسیار آهسته‌ای درحال تشکیل تیم سازنده‌ی این فیلم هستند؛ اخباری که تاکنون درباره‌ی عوامل این فیلم منتشر شده است، فقط مشخص کرده است که تام هاردی قرار است تا ستاره‌ی این فیلم باشد و روبن فلیشر (Ruben Fleischer) قرار است تا این فیلم را کارگردانی کند. اخیرا خبر دیگری نیز منتشر شد، مبنی بر آنکه، ریز احمد (Riz Ahmed) نیز قرار است تا در این فیلم نقشی داشته باشد (احتمالا او نقش کارنیج (Carnage) را ایفا کند). قرار بود تا روند تولید این فیلم، از اوایل ماه سپتامبر آغاز شود؛ اگرچه پس از آن، تاریخ شروع تولید این فیلم به تعویق افتاد و اعلام شد که اواخر ماه سپتامبر آغاز خواهد شد؛ ولی اکنون نیز دوباره این زمان به تعویق افتاده است.

اکنون وب‌سایت خبری آمگا آندرگراند (Omega Underground)، کشف کرده است که فیلم‌برداری این فیلم قرار نیست تا تاریخ ۲۳ ماه اکتبر آغاز شود. این تاخیر زمانی، به عوامل سازنده‌ی این فیلم این اجازه را می‌دهد که حدود دو ماه دیگر وقت داشته باشند تا بتوانند موقعیت‌های مختلف دیگری را نیز برای فیلم‌برداری، در آتلانتا (Atlanta) و نیویورک بررسی کنند؛ البته براساس پیامی که در شبکه‌ی ردیت (Reddit) منتشر شده است، به نظر می‌رسد که قرار است تا فیلم‌برداری این فیلم توسعه یابد و برای این فیلم، موقعیت‌هایی در شهر سان فرانسیسکو نیز انتخاب کنند. این تاخیر به شرکت سونی نیز این امکان را می‌دهد تا لیست بازیگران این فیلم را تکمیل کند.

این تاخیرات روزافزون فقط به این معناست که طرفداران این فیلم، باید مدت خیلی بیشتری را صبر کنند تا چیزی از این فیلم را مشاهده کنند؛ به‌طور معمول، به محضی که فیلم‌برداری این فیلم آغاز شود، عکس‌ها و اطلاعات اضافی نیز برای آن منتشر خواهد شد. البته باید دقت کنیم که، این تاخیر که در زمان فیلم‌برداری این فیلم رخ داده است، هیچ تاثیری بر روی زمان انتشار فیلم نخواهد گذاشت، زیرا شرکت سونی تعیین کرده است که این فیلم در تاریخ ۵ اکتبر سال ۲۰۱۸ منتشر خواهد شد. با توجه به زمان انتشار این فیلم، پس شرکت سونی یک‌سال برای فیلم‌برداری و ویرایش و طراحی تبلیغات و ترویج این فیلم، وقت دارد.

گزارشاتی وجود دارد مبنی بر آن‌که شرکت سونی قرار است تا از برخی فیلم‌های جانبی استفاده کند تا فیلم‌های ابرقهرمانی کوچک‌تری بسازد، که این‌کار ممکن است باعث نزول مدت زمان فیلم‌برداری معمولی برای یک فیلم ابرقهرمانی شود. همچنین به‌نظر می‌رسد که شرکت سونی قرار است کاری مشابه شرکت فاکس (Fox) انجام دهد و به فیلم‌هایش ژانرهای متعددی بدهد، همین‌طور که فیلم Venom در ژانرهای ترسناک و علمی تخیلی قرار گرفته است.

هنوز معلوم نیست که شرکت سونی با شروع فیلم‌برداری چه اطلاعاتی را اعلام خواهند کرد؛ ولی در عین حال، سونی قرار است تا کار طراحی چند شخصیت را به پایان برساند که طبق گزارشات، یکی از این شخصیت‌ها قرار است She-Venom باشد. البته واضح است که، جدا از این‌که فیلم‌برداری این فیلم چه زمان آغاز خواهد شد، ولی مدت زمان این فیلم قرار نیست کمتر از میزان انتظار ما باشد.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.