نیکولاس کیج: فیلم Superman Lives قوی تر از فیلم‌های واقعی است

13 September 2017 - 10:00

نیکولاس کیج (Nicolas Cage) اخیرا اظهار داشته که فیلم Superman Lives با اینکه هنوز ساخته نشده، قوی‌ترین فیلم از سری فیلم‌های سوپرمن است. Superman Lives یکی از افسانه‌های ساخته نشده‌ی مجموعه فیلم‌های ساخته شده براساس کتاب‌های کامیک در تمامی زمان‌ها است و جز نیکولاس کیج که نقش اصلی است، تیم برتون (Tim Burton) کارگردان آن خواهد بود. با سینماگیمفا همراه باشید.

برتون بیشتر از یک سال روی این فیلم کار کرد و پیش نویس‌های مختلفی از فیلم‌نامه را بررسی و نظارت کرد تا اینکه برادران وارنر تصمیم گرفت این پروژه کنسل کند. هزینه‌های این پروژه نقش بزرگی در این تصمیم داشت زیرا استودیو به دلیل ساخت فیلم‌هایی مانند Batman & Robin (بتمن و رابین) و The Postman (پستچی) متحمل هزینه‌های گزافی شده بود. هنوز این پروژه در یاد و ذهن طرفداران باقی مانده و آن‌ها تصور می‌کنند فیلمی که برتون بسازد و کیج در آن بازی کند چگونه خواهد بود.

کیج در مصاحبه با EW گفت که چرا این پروژه بی نام چرا فوق العاده است. در این مصاحبه که مربوط به فیلم جدید او، Mom And Dad (مامان و بابا) بود، او حرف‌هایی درباره Superman Lives زد:

می‌توانم اینطوری بگم که فیلمی که تیم و من ساختیم قوی‌تر از تمامی سری فیلم‌های سوپرمن است. حتی نیاز نبود این فیلم را بسازیم، می‌دانیم توی سر شما چی می‌گذره. حرف بر سر سوپرمن است. با اینکه هیچ‌وقت این فیلم را ندیدید بازم باید بگم حرف از سوپرمن است.

حرف‌های پیرامون Superman Lives بعد از گذر سال‌هایی که از توقف این پروژه می‌گذرد وقتی دوباره از سر گرفته شد که فیلم‌نامه، لباس و مصاحبه‌های عوامل فیلم منتشر شدند نشان می‌دادند که ممکن بود این فیلم یک موفقیت عظیم یا یک فاجعه باشد. علت توقف این فیلم در مستند The Death Of Superman Lives: What Happened? سال ۲۰۱۵ مطرح شد و مصاحبه‌های برتون و کوین اسمیت (Kevin Smith)، نویسنده کار، و جان پیترز (Jon Peters)، تهیه کننده، پخش شدند.

بنظر می‌رسید این پروژه نیروهای خلاقانه متعددی داشته باشد؛ برتون می خواست داستان سوپرمن را بطور متفاوتی بیان کند، درحالی‌که تهیه کنندگان آن می‌خواستند این فیلم اسباب‌بازی های زیادی بفروشد. مسخره‌ترین داستان در این‌باره این است که اسمیت، پیترز را مجبور کرده صحنه‌ای را بنویسد که سوپرمن با عنکبوت بزرگی می‌جنگد، ایده‌ای که بعدا در فیلم Wild Wild West با بازی ویل اسمیت (Will Smith) دیده شد.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.