جی جی آبرامز کارگردانی فیلم Star Wars: Episode IX را برعهده خواهد داشت

13 September 2017 - 20:21

در پی خبر پیوستن کالین ترورو (Colin Trevorrow) ‌به عنوان کارگردان فیلم Star Wars: Episode IX، استودیو Lucasfilm اعلام کرد که جی جی آبرامز (J.J. Abrams) به این فرانچایز برخواهد گشت و کارگردانی قسمت پایانی این سه‌گانه جدید را برعهده خواهد داشت، آبرامز (Abrams) همچنین در کنار کریس تریو (Chris Terrio) فیلم‌نامه نویسی این مجموعه را برعهده خواهد داشت. فیلم Star Wars: Episode IX توسط کاتلین کندی (Kathleen Kennedy)، میشل ریوان (Michelle Rejwan)، آبرامز (Abrams) و دو استودیو Bad Robot و Lucasfilm تهیه خواهد شد. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

رییس استودیو Lucasfilm طی بیانیه‌ای اینگونه اظهار کرد که:

جی جی در ساخت فیلم The Force Awakens به گونه‌ای عمل کرد که تمام آنچه از یک فیلم موفق انتظار می‌رفت برآورده شد و من بسیار خوش‌حال هستم که او دوباره بازگشته است تا آخرین قسمت این سه‌گانه را کارگردانی کند.

شخصیت‌های دو فیلم Star Wars: The Force Awakens و Episode IX را می‌توان در قسمت دوم این سه‌گانه یعنی فیلم Star Wars: The Last Jedi (که در تاریخ ۱۵ دسامبر امسال عرضه خواهد شد،) شاهد باشیم، نویسندگی و کارگردانی این قسمت را رایان جانسون (Rian Johnson) برعهده داشته و نیز داستان این فیلم ادامه‌ای بر داستان قسمت اول این مجموعه یعنی  Star Wars: The Force Awakens است، بازیگرانی که از قسمت اول در این مجموعه حضور دارند عبارت‌اند از: مارک همیل (Mark Hamill) در نقش Luke Skywalker، کری فیشر (Carrie Fisher) در نقش General Leia Organa،‌ آدام درایور (Adam Driver) در نقش Kylo Ren، دیزی ریدلی (Daisy Ridley) در نقش Rey، جان بویگا (John Boyega)‌ در نقش Finn، لوپیتا نیونگو (Lupita Nyong’o)‌ در نقش Maz Kanata، اسکار ایساک (Oscar Isaac) در نقش Poe Dameron، دامهال گلیسون (Domhnall Gleeson) در نقش Hux، آنتونی دنیلز (Anthony Daniels) در نقش C-3PO، گوئندولین کریستی (Gwendoline Christie) در نقش Captain Phasma و اندی سرکیس (Andy Serkis) در نقش Supreme Leader Snoke. بازیگرانی جدیدی که در قسمت دوم این سه‌گانه وجود دارند نیز عبارت‌اند از: بنیسیو دل تورو (Benicio Del Toro)، لورا درن (Laura Dern) و کلی ماری تران (Kelly Marie Tran) در نقش Rose.

فیلم Star Wars: Episode IX در تاریخ ۲۰ دسامبر سال ۲۰۱۹ اکران خواهد شد.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.