تریلر جدید انیمیشن Coco منتشر شد| سفری به سرزمین مردگان

14 September 2017 - 16:02

مدتی از پخش تریلر قبلی انیمیشن Coco‌ «کوکو» سپری شده است و اکنون پیکسار و دیزنی تصمیم گرفتند تا سومین تریلر رسمی این انیمیشن جدید که در پاییز امسال اکران می‌شود را منتشر کنند. برای اطلاعات بیش‌تر و مشاهده‌ی این تریلر با سایت سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

از زمانی که استودیو پیکسار به محبوبیت فراوانی دست پیدا کرد، همواره در پی ساخت انیمیشن‌هایی جدید با ایده‌های نو و همچنین دنباله‌هایی از انیمیشن‌های محبوب خود بوده است. این روند در چند سال گذشته نیز پابرجا بود و طرفداران هم انیمیشن‌های جدید و هم دنباله‌هایی از انیمیشن‌های قدیمی را از پیکسار دیدند. پس از عرضه دو انیمیشن جدید در سال ۲۰۱۵ (انیمیشن‌های موفق Inside Out و The Good Dinosaur)، سال گذشته پیکسار انیمیشن Finding Dory «درجستجوی دوری» که دنباله‌ای برای اثر محبوب Finding Nemo «در جستجوی نمو» است را اکران کرد. پیکسار ابتدای سال جاری Cars 3 «ماشین‌ها ۳» را هم منتشر کرد تا روند ساخت دنباله‌ی آثار محبوب خود را ادامه دهد. اکنون آن‌ها پس از ساخت این دو دنباله، به سراغ یک ایده‌ی جدید دیگر رفته‌اند. ایده‌ای که قرار است با آن به دنیای مردگان قدم بگذارند.

 Coco‌ «کوکو» در بین پروه‌های مشخص شده آینده پیکسار تنها انیمیشن جدید به حساب می‌آید و پس از آن پیکسار بار دیگر ساخت دنباله‌ی دو اثر بسیار محبوب خود یعنی The Incredibles و Toy Story را در دستور کار قرار خواهد داد؛ دو عنوانی که بسیار موردانتظار طرفداران این صنعت هستند.

اکنون چهارمین تریلر رسمی این انیمیشن جدید و مورد انتظار منتشر شده است که شما می‌توانید آن را در پایین مشاهده کنید. انیمیشن Coco‌ «کوکو» داستان یک نوازنده جوان به نام میگل (با صداپیشگی آنتونی گونزالز) را دنبال می‌کند که قانون قدیمی ممنوعیت موسیقی در خانواده‌اش را نادیده می‌گیرد و در راه تحقق رویایش مبنی بر تبدیل شدن به یک نوازنده حرفه‌ای همچون الگوی بزرگ خود یعنی ارنستو دِلا کروز ( Ernesto de la Cruz) به صورت ناگهانی به همراه سگ خود به سرزمین مردگان قدم می‌گذارد.

انیمیشن «کوکو» در تاریخ ۱ آذر ماه ۱۳۹۶ (۲۲ نوامبر ۲۰۱۷ میلای) در سینماهای آمریکا اکران خواهد شد.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.