شبکه‌ی Syfy کتاب Nightflyers جورج آر آر مارتین را به سریال تبدیل می‌کند

14 September 2017 - 23:00

کتاب Nightflyers «پروازکنندگان شب» اثر جورج آر آر مارتین (George R.R. Martin) به تبدیل شدن به یک سریال تلویزیونی در شبکه Syfy نزدیک می‌شود. Variety این خبر را با ذکر منبع تایید کرد. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

با اقتباس از رمان کوتاه جورج آر آر مارتین (George R.R. Martin) داستان درباره‌ی هشت دانشمند گمشده و یک تله‌پات (فردی با توانایی ارتباط ذهنی) است که به یک اکتشاف در منظومه‌ی شمسی خودمان می‌روند تا با زندگی بیگانه ارتباط برقرار کنند. آنها بر روی نایت‌فلایر (Nightflyer)، یک کشتی فضایی با خدمه‌ی صمیمی و یک کاپیتان منزوی است. اما وقتی اتفاقات وحشتناکی شروع به رخ دادن می‌کند رفته رفته به هم شک می‌کنند و زنده ماندن در این سفر برای آن‌ها از آنچه که همه فکرش را می‌کردند سخت‌تر از آب در می‌آید. شبکه ماه می قبل از ساخت سریال تلویزیونی این رمان کوتاه پرده‌برداری کرد. قبل از این در سال ۱۹۸۷ فیلمی با اقتباس از کتاب ساخته شده بود.

Syfy از توضیح دادن اضافی خودداری کرد.

سریال ساخته‌ی Universal Cable Productions و جین کلین (Gene Klein)، دیوید بارتیس (David Bartis) و داگ لیمان (Doug Liman) از Hypnotic تولیدکننده‌ی اجرایی آن خواهد بود. جف بولر (Jeff Buhler) فیلمنامه را خواهند نوشت و در کنار الیسون روزنویگ (Alison Rosenzweig) و مایکل گیتا (Michael Gaeta) از Gaeta Rosenzweig Films نیز تهیه کننده اجرایی آن خواهد بود. لوید ایوان میلر (Lloyd Ivan Miller) و آلیس پی نوهاوزر (Alice P. Neuhauser) از Lloyd Ivan Miller Productions نیز به عنوان تهیه‌کننده‌ی اجرایی حضور دارند.

جورج آر آر مارتین (George R.R. Martin) در ساخت سریال نقشی نخواهد داشت و در حال کار بر روی به پایان رساندن کتاب The Winds of Winter «بادهای زمستان»، ششمین کتاب از سری Song of Ice and Fire «نغمه‌ی یخ و آتش» است که سریال Game of Thrones «بازی تخت و تاج» برپایه آن ساخته شده است.

منبع: Variety

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.