فیلم Hellboy قرار است در ماه ژانویه سال ۲۰۱۹ منتشر شود

14 September 2017 - 19:17

پس از آن‌که دیروز، دو تصویر از دیوید هاربر (David Harbour) در نقش پسر جهنمی (Hellboy) منتشر شد (شما می‌توانید در ادامه آن تصاویر را مشاهده کنید)، اکنون شرکت لاینزگیت (Lionsgate) اعلام کرده است که این فیلم در چه تاریخی قرار است در سینما‌ها نمایش داده شود. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

تاریخ اعلام شده برای انتشار فیلم Hellboy «پسر جهنمی»، یازدهم ماه ژانویه سال ۲۰۱۹ است. هنوز هیچ فیلم دیگری قرار نیست در آن تاریخ مشخص شده منتشر شود، ولی فیلم Glass «شیشه» که دنباله‌ی فیلم Split «شکافته» و فیلم Unbreakable «نشکن» است و به کارگردانی ام. نایت شیامالان (M. Night Shyamalan) می‌باشد، قرار است تا یک هفته بعد از زمان مشخص شده برای پخش فیلم Hellboy، یعنی در تاریخ ۱۸ ژانویه پخش شود.

دیوید هاربر که در سریال Stranger Things «چیزهای عجیب» نیز ایفای نقش می‌کرد، اکنون قرار است تا نقش یک قهرمان ممتاز را در فیلم مربوط به شرکت Lionsgate بازی کند. در این فیلم، بازیگران دیگری نیز حضور دارند، از قبیل ایان مک شین (Ian McShane) که نقش پدرخوانده شخصیت پسر جهنمی را ایفا می‌کند، میلا یوویچ (Milla Jovovich) نیز قرار است تا نقش شخصیت شرور این فیلم، یعنی ملکه خون (Blood Queen) را ایفا کند، ساشا لین (Sasha Lane) نیز قرار است تا در این فیلم نقش آلیس موناخان (Alice Monaghan) را ایفا کند، پنلوپه میچل (Penelope Mitchell) نیز قرار است تا نقش گانیدا (Ganeida) جادوگر بزرگ را ایفا کند، و دنیل دای کیم (Daniel Dae Kim) نیز قرار است تا نقش بن دییمو بزرگ (Major Ben Daimio) را در این فیلم ایفا کند.

همچنین، نیل مارشال (Neil Marshall) نیز قرار است تا این فیلم را کارگردانی کند و فیلم‌نامه‌ی این فیلم نیز توسط اندرو کاسبی (Andrew Cosby)، کریستوفر گلدن (Christopher Golden) و مایک مینگولا (Mike Mingola) نوشته شده است. لری گوردون (Larry Gordon) و لوید لوین نیز قرار است تا این فیلم را همراه با مایک ریکاردسون (ناشر شرکت اسب سیاه (Dark Horse Entertainment))، تهیه کنند.

اولین حضور شخصیت پسر جهنمی در کتاب‌های مصور شرکت Dark Horse، به سال ۱۹۹۳ برمی‌گردد. پسر جهنمی یک شیطان است، که در اواخر جنگ جهانی دوم و توسط نیروهای مخالف نازی‌ها، از جهنم احضار می‌شود. پروفسور ترور براتنهولم (Professor Trevor Bruttenholm) که برای اداره‌ی تحقیقات و دفاع اتفاقات ماوراء طبیعی کار می‌کند، از پسر جهنمی نگهداری می‌کند و او را بزرگ می‌کند؛ بر اساس نقشه‌ی ذهنی او، پسر جهنمی بزرگ می‌شود تا به “بزرگ‌ترین کارآگاه مرموز جهان” تبدیل شود. کتاب‌های مصور زیادی وجود دارد که اتفاقاتی را نشان می‌دهد، که برای پسر جهنمی رخ داده است؛ این اتفاقات شامل زمانی که پسر جهنمی در اداره‌ی تحقیقات و دفاع سپری کرد، سال‌های جوانی او در زمین، و حتی زمانی که در زمین کشته شد و به جهنم برگشت، می‌شود. عنوان اصلی پسر جهنمی به‌عنوان یک سکوی پرتاب برای شخصیت‌ها و داستان‌های دیگر هم، به کار گرفته شد؛ از قبیل آیب ساپین (Abe Sapien)، لابستر جانسون (Lobster Johnson)، اداره‌ی تحقیقات و دفاع اتفاقات ماوراء طبیعی (BPRD)، و Sledgehammer 44 و دیگر شخصیت‌ها و داستان‌ها.

شما باید در تاریخ ۱۱ ژانویه ۲۰۱۹ منتظر فیلم Hellboy باشید؛ و همچنین شما در ادامه می‌توانید تصاویر شخصیت پسر جهنمی با بازی دیوید هاربر را تماشا کنید:

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.