ساخت فصل ششم سریال Vikings رسما تایید شد

15 September 2017 - 16:51

رسما اعلام شده است که قرار است تا فصل ششم سریال Vikings «وایکینگ‌ها»، که یک سریال تحسین برانگیز تاریخی با ژانر درام است، ساخته شود. البته فصل پنجم این سریال تا ماه نوامبر قرار نیست تا نمایش داده شود، ولی هیچ جای تعجبی نیست که محبوبیت و تحسین منتقدان این سریال، موجب شده است تا ساخت فصل ششم این سریال که قرار است تا یک فصل ۲۰ قسمتی باشد، از این پاییز در کشور ایرلند ساخته شود. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

پایان فصل چهارم این سریال، یک دروازه به‌روی احتمالات جدید برای شخصیت‌های این نمایش باز کرد؛ همانطور که ایوار (Ivar) بعد از مرگ پدرش، یعنی راگنار لوتبراک (Ragnar Lothbrok)، به عنوان رهبر ترسناک وایکینگ‌ها توانست قدرت را در دست بگیرد. در تریلر فصل پنجم این سریال، هم فلاکی (Floki) و هم پسر بزرگ‌تر راگنار، یعنی بجورن آیرون‌ساید (Bjorn Ironside) را نشان داد که درحال آماده شدن برای ماجراجویی و سفر دور دنیا هستند. در اولین نگاه به این تریلر، به‌نظر می‌رسد که یک حریف جدید نیز، یعنی بیشاپ هیهماند (Bishop Heahmund) که جاناتان ریس میرز (Jonathan Rhys Meyers) نقش او را ایفا می‌کند، معرفی شده است؛ همچنین در این تریلر یک جنگ تمام عیار بین برادران، برای حکمرانی بر کاتگات (Kattegat) را نیز نمایش داده شد.

فصل پنجم سریال Vikings که قرار است تا داستان را از شخصیت راگنار به گروه پسران او منتقل کند، قرار است تا بزرگ‌ترین فصل آن باشد؛ جای تعجب هم ندارد که الی لهرر (Eli Lehrer) که معاون اجرایی برنامه‌ریزی تاریخی این سریال است، برای دیدن این ۴۰ قسمت سریال که در دو فصل منتشر می‌شود بسیار هیجان‌زده و مشتاق است. در ادامه شما می‌توانید سخنان او را درباره‌ی تاریخ این سریال بخوانید:

وایکینگ‌ها به طور خلاقانه‌ای در تاریخ، به موقعیت‌های وسیعی دست‌پیدا کرده‌اند. این سریال از اولین نبردهای داخل انگلستان، تا مرگ راگنار بر اثر سکته قلبی، و جنگ‌های شدید ارتش بزرگ هیتن (Great Heathen Army) را به نمایش گذاشته است و اکنون نیز قرار است تا ما پسران راگنار را ببینیم که درحال کشف و فتح جهان ناشناخته هستند. مایکل هرست (Michael Hirst)، فقط بخش نبرد حماسی‌اش را نوشته است. ما بسیار مشتاقیم تا همکاری خود را با یکی از بزرگ‌ترین نویسنده‌های عصر حاضر ادامه دهیم و همچنین بینندگان خود را با ۴۰ قسمت جدید که در دو فصل آینده منتشر خواهد شد، سرگرم کنیم.

اطلاعات جدید دیگری نیز درباره‌ی فصل ششم این سریال منتشر شده است، از قبیل این‌که کاترین وینیک (Katheryn Winnick) که نقش زن جنگجو (shield maiden) و ملکه‌ی کاتگات لاگرتا (Queen of Kattegat Lagertha) را ایفا می‌کرد، قرار است تا یک قسمت از فصل ششم این سریال را کارگردانی کند، که این اولین تجربه‌ی کارگردانی او به‌حساب می‌آید. شما در ادامه می‌توانید سخنان مایکل هرست درباره‌ی فصل ششم این سریال را بخوانید:

این موضوع برای من خوشایند است و به‌عنوان یک امتیاز محسوب می‌شود که با همکاری شرکت MGM، تاکنون پنج فصل و یعنی ۶۹ قسمت از سریال تاریخی Vikings را ساخته‌ایم. حالا ما آماده‌ایم تا ۲۰ قسمت مربوط به فصل ششم این سریال را بسازیم و به مخاطبان‌مان یک وحی بزرگ و غیر منتظره را انتقال دهیم. دلایل خیلی زیادی وجود دارند که تبیین می‌کند من چرا این نمایش را این‌قدر دوست دارم، نه آنقدر که مربوط به تعهد و خلاقیت کسانی می‌شود که درگیر این پروژه هستند، بلکه به‌خاطر آن هیجان و قدرت ناپیدایی که این روند تولید را هدایت می‌کند؛ این فیلم برای من یکی از شادترین، مشارکتی‌ترین و معتبرترین پروژه‌هایی است که من تا کنون آن‌را هدایت کرده‌ام، و ما همچنان ادامه خواهیم داد.

با توجه به این‌که فصل پنجم این سریال هنوز منتشر نشده است، ما هنوز حتی نمی‌توانیم حدس بزنیم که این “وحی بزرگ و غیرمنتظره برای مخاطبین” چه چیزی خواهد بود. در گذشته، سریال Vikings به این خاطر در بین مخاطبین شناخته شده بود که دارای اتفاقات شوکه کننده بود (مخصوصا زمان‌هایی که قرار است تا یکی از شخصیت‌های این فیلم کشته شود). فقط در همین فصل گذشته، ما شاهد مرگ بسیاری از بازیگران بزرگ این سریال بودیم، مثل آسلاگ (Aslaug) با بازی آلیسا سادرلند (Alyssa Sutherland)، پادشاه آئل (King Aelle) با بازی ایوان کی (Ivan Kaye)، پادشاه اکبرت (King Ecbert) با بازی لاینس روچ (Linus Roache)، سیگارد (Sigurd) با بازی دیوید لیندستروم (David Lindstrom)، هلگا (Helga) با بازی مایوده هیرست (Maude Hirst)، و البته راگنار که در فصل گذشته مردند. پس ما می‌توانیم حدس بزنیم که این وحی بزرگ و غیرمنتظره، ممکن است زمانی باشد که فصل ششم آن پخش شود.

سریال Vikings قرار است تا از تاریخ ۲۹ نوامبر ۲۰۱۷ در شبکه‌ی تاریخ (History Channel) پخش شود.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.