تیم میلر فیلم Terminator 6 را مقابل دوربین خواهد برد

15 September 2017 - 19:00

تیم میلر (Tim Miller) به صورت رسمی کارگردانی فیلم Terminator 6 «نابودگر ۶» را که توسط جیمز کامرون (James Cameron) تهیه و تولید می‌شود را بر عهده گرفت. در نهایت و پس از گذشت تلاش‌های متعدد برای احیای این سری کلاسیک و محبوب، حقوق مالکیت این مجموعه در سال ۲۰۱۹ میلادی به جیمز کامرون بازخواهد گشت. به موجب همین امر، وی برنامه دارد تا سری Terminator «نابودگر» را بار دیگر به دوران اوج خود بازگرداند و از آنجایی که خود وظیفه تولید چهار دنباله سری Avatar «آواتار» را بر عهده دارد، این مهم را به یکی از دوستان خود سپرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

زمانی که مشخص شد جیمز کامرون برنامه دارد تا سری «نابودگر» را بازسازی کند، از تیم میلر به عنوان گزینه کارگردانی قسمت جدید آن نام برده می‌شد؛ با این حال، تا این زمان هیچ خبر رسمی‌ای در این باره منتشر نشده بود. اینک اما به لطف پستی که از سوی Skydance منتشر شده، به صورت رسمی تائید شده است که تیم میلر کارگردانی ششمین قسمت از سری «نابودگر» را بر عهده خواهد داشت. این خبر در جریان ویدئویی که در آن جیمز کامرون و تیم میلر در خصوص نسخه سه بعدی ویژه فیلم Terminator 2: Judgement Day «نابودگر ۲: روز داوری» صحبت می‌کنند، اعلام شده است. در بخش توضیحات این ویدئو چنین آمده است:

به فیلمسازان، جیمز کامرون و تیم میلر در پارامونت لوت که با مت بلونی (Matt Belloni) از «هالیوود ریپورتر» در خصوص همکاری خود درباره نسخه آینده «نابودگر» صحبت کرده‌اند، بپیوندید.

اینک که تیم میلر به عنوان کارگردان فیلم «نابودگر ۶» شناخته می‌شود، طرفداران بی‌صبرانه منتظرند تا ببینند که کارگردان فیلم Deadpool «ددپول» با این سری محبوب چه می‌کند. انتظار می‌رود که به لطف توانایی‌های هنری وی و همکاری با استودیوی «Blur» و همچنین جیمز کامرون خلاق، نتیجه نهایی، سری «نابودگر» را پس از تجربه‌هایی ناموفق به دوران اوج خود بازگرداند.

هنوز مشخص نیست که تیم میلر چه برنامه‌هایی برای این سری دارد. این در حالی است که جیمز کامرون ایده‌های متعدد و پرشماری برای این مجموعه سینمائی در ذهن دارد و تصمیم گرفته تا یک سه‌گانه جدید از آن را به روی پرده ببرد که نخستین قسمت از آن، توسط تیم میلر ساخته خواهد شد. همچنین باید اعلام کنیم که حضور آرنولد شوارتزنگر (Arnold Schwarzenegger) نیز در قسمت‌های آینده این مجموعه قطعی شده است و در سه‌گانه جدید آن مقابل دوربین خواهد رفت.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.