فیلمبرداری صحنه‌های اضافی برای فصل هشتم سریال Game of Thrones به منظور مقابله با افشاکنندگان داستان

15 September 2017 - 20:00

شبکه HBO اعلام کره است که به منظور مقابله با افشاکنندگان، تصمیم دارد تا پایان داستان سریال Game of Thrones را در چند نسخه بسازد. سریال Game of Thrones یکی از محبوب‌ترین و موفق‌ترین سریال‌های سال‌های اخیر تلویزیون شمرده می‌شود که مدتی است از منبع الهام خود پیشی گرفته است و در نتیجه افشای داستان آن، به ضرر سازندگان و بینندگان خواهد بود. بنابراین سازندگان این سری تمام تلاش خود را می‌کنند تا فصل پایانی از این مقوله مصون بماند. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

یکی از راه‌های مبارزه با افشاکنندگان، ضبط تصاویری جعلی است تا کمتر کسی از داستان با خبر شود. کیت هرینگتون (Kit Harington)، بازیگر نقش جان اسنو (Jon Snow) در این سریال پیش از این ابراز داشته بود که آن‌ها حدود ۱۵ ساعت فیلمبرداری اضافی برای این سریال انجام داده‌اند. اینطور که پیداست، HBO تلاش می‌کند تا این روش را به صورتی گسترده‌تر در فصل هشتم سریال Game of Thrones دنبال کند.

بنابر شنیده‌ها، سازدندگان سریال Game of Thrones تصمیم دارند تا حدود ۴ نسخه مختلف از قسمت پایانی این سریال را تولید کنند تا کمتر کسی، حتی بازیگران، از پایان این داستان مطلع باشند. کیسی بلویز (Casey Bloys) از شبکه HBO در این خصوص اظهار داشت:

من می‌دانم که آن‌ها تصمیم دارند تا چهار نسخه مختلف از پایان داستان سریال Game of Thrones را بسازند تا کمتر کسی از پایان آن مطلع باشد. شما باید این کار را در یک نمایش طولانی انجام دهید چراکه زمانی که چیزی را فیلمبرداری می‌کنید، مردم از آن مطلع می‌شوند. بنابراین آن‌ها تصمیم دارند تا چندین نسخه [از پایان این سریال] را فیلمبرداری کنند تا هیچ‌کس نتواند در مورد آن نظری قطعی دهد.

بی‌شک، فیلمبرداری چهار نسخه از قسمت پایانی سریال Game of Thrones، به سازندگان و شبکه نمایش آن کمک می‌کند تا از افشاکنندگان در امان بمانند. با این حال، این مهم منجر به جلوگیری از لو رفتن برخی قسمت‌های آن به صورت آنلاین نمی‌شود. موردی که فصل هفتم سریال Game of Thrones را با مشکل مواجه کرد و برخی قسمت‌های آن، زودتر از موعد در دسترس دنبال‌کنندگان آن قرار گرفت.

در حال حاضر هیچ اطلاعی از زمان آغاز پخش فصل هشتم و پایانی سریال Game of Thrones در دست نیست. با این وجود، می‌دانیم که نگارش فیلمنامه این فصل به اتمام رسیده است و به زودی مراحل فیلمبرداری آن آغاز خواهد شد. برخی از گزارش‌ها حاکی از آن است که فیلمبرداری این فصل از ماه اکتبر میلادی آغاز خواهد شد. از سوی دیگر، این احتمال وجود دارد که به دلیل مراحل تولید طولانی مدت فصل هشتم شش قسمته سریال Game of Thrones، این فصل تا سال ۲۰۱۹ میلادی به روی آنتن نرود.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.