پوستر جدیدی از فیلم Jigsaw منتشر شد

16 September 2017 - 09:00

استودیو Lionsgate پوستر جدیدی را از فیلم Jigsaw منتشر کرده است، این فیلم هشتمین فیلم از سری فیلم‌های ترسناک Saw است و در آن شاهد بازی مجدد توبین بل (Tobin Bell) خواهیم بود. مانند تمام فیلم‌های قبلی از این فرانچایز، تاریخ انتشار این فیلم نیز در هالووین (۲۷ اکتبر) خواهد بود. در انتهای‌ متن پوستر جدیدی که از این فیلم عرضه شده است را می‌‌توانید مشاهده کنید. با سینما‌گیمفا همراه باشید.

در این قسمت از سری مجموعه Saw که بعد از هفت سال از قسمت قبل آن (Saw: The Final Chapter) عرضه می‌شود، بازیگرانی همچون لورا وندرورت (Laura Vandervoort)، هانا اندرسون (Hannah Anderson)، بریتانی آلن (Brittany Allen)، کالوم کیت رنی (Callum Keith Rennie)، مت پسمور (Matt Passmore)، توبین بل (Tobin Bell) و پائول برانستین (Paul Braunstein) حضور دارند.

هشتمین فیلم از سری فیلم‌های Saw توسط مایکل (Spierig Michael) و پیتر اسپیریگ (Peter Spierig) کارگردانی شده است و فیلم‌‌نامه فیلم را نیز پیت گلدفینگر (Pete Goldfinger) و جاش استالبرگ (Josh Stolberg) در کنار خالق‌های اصلی این مجموعه یعنی لی ونل (Leigh Whannell) و جیمز وان (James Wan) نوشته‌اند. مارک بورگ (Mark Burg)، گرگ هافمن (Gregg Hoffman) و اورن کولس (Oren Koules) مانند سری‌‌های گذشته که خود تهیه‌کنندگی فیلم‌ را برعهده داشتند، تهیه‌کننده این قسمت نیز خواهند بود.

مجموع قسمت‌های قبل از سری فیلم‌های Saw توانستند در مجموع بیش‌از ۸۷۰ میلیون دلار فروش جهان داشته باشند،‌ درحالی که تنها در حدود ۶۷ میلیون دلار در مجموع برای تمام آن‌ها خرج شده بود.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.