تاریخ اکران فیلم علمی تخیلی Ad Astra مشخص شد

16 September 2017 - 17:00

فیلم علمی تخیلی Ad Astra «به سوی ستارگان» با هنرنمایی برد پیت (Brad Pitt) برای اکران در اوایل سال ۲۰۱۹ میلادی برنامه‌ریزی شده است. جیمز گری (James Gray)، کارگردان فیلم The Lost City of Z «شهر گمشده زد» این فیلم را مقابل دوربین خواهد برد. گری تلاش دارد تا این پروژه را با هدف به تصویر کشیدن واقع‌بینانه‌ترین سفر فضایی نمایش داده شده در یک فیلم سینمائی تولید کند. از فیلم «به سوی ستارگان» به عنوان داستانی تاریک پیرامون سفری فضایی در منظومه شمسی یاد می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

پیت نقش روی مک‌براید (Roy McBride)، فضانوردی در ماموریت سفر به نپتون را بازی خواهد کرد. پدر شخصیت پیت در فیلم، در سفری مشابه گم شده است که یکی از پیچش‌های داستانی «به سوی ستارگان» محسوب می‌گردد. تامی لی جونز (Tommy Lee Jones) ایفای نقش کلیفورد مک‌براید (Clifford McBride)، پدر روی، را بر عهده خواهد داشت. روث نگا (Ruth Negga) نیز جدیدترین بازیگر این فیلم محسوب می‌شود که منتهی هنوز نقش وی در این پروژه مشخص نیست. دونالد ساترلند (Donald Sutherland)، جیمی کندی (Jamie Kennedy) و جان فین (John Finn) از جمله دیگر بازیگران این فیلم هستند که از ماه جولای میلادی مقابل دوربین رفته است.

بر اساس گزارش «ددلاین»، سه استودیوی تولیدکننده این فیلم یعنی «فاکس قرن بیستم»، «نیو رجنسی» و «بونا فیلم گروپ»، تصمیم دارند تا «به سوی ستارگان» را از روز جمعه ۲۱ دی ماه ۱۳۹۷ (۱۱ ژانویه ۲۰۱۹) به صورت گسترده به اکران درآورند. با توجه به محبوبیت بالای برد پیت، پیش‌بینی می‌شد که فیلم «به سوی ستارگان» در فصل تابستان به روی پرده رود و فروش بالایی را روانه جیب سازندگان خود کند.

در حال حاضر، «به سوی ستارگان» تنها فیلمی است که در تاریخ یاد شده به روی پرده می‌رود. فیلم Glass «شیشه»، پروژه جدید و ابرقهرمانی متفاوت ام. نایت شیامالان (M Night Shyamalan)، یک هفته پس از آن و در تاریخ جمعه ۲۸ دی ۱۳۹۷ (۱۸ ژانویه ۲۰۱۹) پخش خواهد شد. اکران فیلم‌هایی نظیر Aquaman «آکوامن» و Mary Poppins Returns «مری پاپینز بازمی‌گردد» در هفته‌های پیشین اکران «به سوی ستارگان»، ممکن است که فروش این فیلم را تحت تاثیر قرار دهد.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.