ظاهر احتمالی بری لارسون در فیلم Captain Marvel زیبا به نظر می‌رسد

19 August 2016 - 23:08

تقریبا تا سه سال دیگر خبری از فیلم Captain Marvel «کاپیتان مارول» نخواهد بود، ولی طرفدارن مشتاقانه منتظر این هستند که هر چه زودتر بری لارسون (Brie Larson) را در لباس کارول دنورس (Carol Danvers) ببینند؛ بری لارسون ۲۶ ساله که در کارنامه ی خود اسکار بهترین بازیگر زن را دارد و در فیلم Kong: Skull Island «کنگ: جزیره جمجمه» که در سال ۲۰۱۷ اکران می‌شود نیز بازی می‌کند. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

شما می‌توانید تصویر مربوط به بری لارسون در نقش کاپیتان مارول در پایین مشاهده کنید:

CqGKrC8WgAAqFYC CqGKrCwWgAATldy

رنگ لباس طراحی شده تیره‌تر از چیزی هست که در کتاب‌های مصور به دیدن آن عادت داریم، ولی ترکیبی عالی از زیبایی طراحی کلاسیک و مدرن است. بهترین قسمت این طراحی، مدل‌موی پف کرده‌ی بری لارسون است که شبیه مدل‌موی موهاک (Mohawk) در دهه‌ی ۸۰ میلادی کشیده شده. شاید خیلی از طرفداران فکر کنند که این طراحی مناسب نیست و یا شک داشته باشند که مارول چنین طراحی خاصی را برای یکی از محبوب ترین شخصیت های خود انتخاب کند، ولی بری لارسون در حساب توییتر مهر تاییدی بر طراحی باس‌لاجیک (Boss Logic) زد.

همان طور که در بالا اشاره شد بری لارسون برای بازی در فیلم تحسین شده‌ی Room «اتاق» جایزه بهترین بازیگر زن را در سال ۲۰۱۵ را ازان خود کرد و در اوایل همین ماه با منتشر کردن عکسی که او را در حال خواندن کتاب مصور کاپیتان مارول و در لباس کاپیتان مارول نشان می‌دهد؛ به همه نشان داد که به چه اندازه نقش خود را جدی گرفته و برای بهتر اجرا کردن آن تلاش می‌کند. شما می‌توانید نقد فیلم «اتاق» را در سینماگیمفا مطالعه کنید. 

CpMvXd5UsAAH8ho

متاسفانه باید چندین ماه منتظر بمانیم تا لباس اصلی که بری لارسون در نقش کاپیتان مارول می‌پوشد مشخص شود. در واقع تا الآن فقط میدانیم که بری لارسون نقش اصلی فیلم است و نمایش‌نامه نویس‌های فیلم نیکولا پرلمن (Nicola Perlman) و مگ لفاو (Meg LeFauve) هستند و هنوز کارگردان مشخص نیست.

البته جای تعجبی ندارد چون قبل از اکران فیلم Captain Marvel «کاپیتان مارول» باید فیلم‌های Doctor Strange«دکتر استرنج»، Guardians Of The Galaxy Vol. 2 «نگهبانان کهکشان ۲»، Spider-Man: Homecoming «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه»، Thor: Ragnarok «ثور: راگناروک»، Black Panther« پلنگ سیاه»، Avengers: Infinity War «انتقام‌جویان: نبرد ابدی» و Ant-Man «مرد مورچه‌ای» و The Wasp«زنبور» باید منتشر شوند.

شما میتوانید طراحی‌هایی که باس‌لاجیک (Boss Logic) برای شخصیت های دامینو و کیبل از فیلم ددپول ۲ انجام داده است را نیز در سینماگیمفا مشاهده کنید.

منبع: Cinemablend

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Ali Danger says:

    عالیه که این! عین خود کامیکاشه! من بدون ماسکشو خیلی میپسندم. امیدوارم مث خود کامیکاش شوخ باشه شخصیتش.