شایعه: تولید فیلم The Batman از تابستان سال آینده آغاز خواهد شد

17 September 2017 - 09:00

اگر همه چیز طبق برنامه‌های استودیوی فیلمسازی «برادران وارنر» پیش رود، احتمالاً مراحل ساخت و فیلمبرداری فیلم The Batman «بتمن» به کارگردانی مت ریوز (Matt Reeves) از تابستان سال آینده میلادی آغاز گردد. بن افلک (Ben Affleck) جدیدترین فردی است که نقش شوالیه تاریکی را در سینما ایفا می‌کند و تاکنون در دو فیلم از جهان سینمائی گسترده دی‌سی حضور یافته است؛ گرچه شایعاتی در باب کناره‌گیری وی از این نقش مطرح شده، اما قرار است که کارگردان فیلم War for the Planet of the Apes «جنگ برای سیاره میمون‌ها» فیلم جدیدی از این ابرقهرمان شنل‌پول را مقابل دوربین ببرد. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

آمبرتو گونزالس (Umberto Gonzalez) از وب‌سایت «The Wrap» جزئیاتی تازه از روند تولید فیلم مورد انتظار «بتمن» منتشر کرده است. وی در پرسش و پاسخی اعلام کرد که «برادران وارنر» در نظر دارد تا مراحل فیلمبرداری این پروژه را از تابستان سال ۲۰۱۸ میلادی آغاز کند. با این حال، وی ابراز داشت که این مهم در صورتی محقق خواهد شد که شرایط مطلوب مهیا گردد و هنوز چیزی قطعی نیست.

پیش از این قرار بود که بن افلک علاوه بر هنرنمایی در نقش بتمن/بروس وین، کارگردانی و نویسندگی فیلم مستقل «بتمن» را نیز بر عهده داشته باشد؛ اما وی از این امر انصراف داد و در نهایت مت ریوز جایگزین او شد. به موجب همین امر، تولید این فیلم با تاخیر روبرو شد و پیش‌بینی می‌شد که «بتمن» از اوایل سال آینده میلادی مقابل دوربین رود. با این حال، گونزالس معتقد است که احتمالاً تولید این فیلم از اواسط سال آینده و به طور مشخص از فصل تابستان آغاز گردد.

به نظر می‌رسد که دلیل این تاخیر، فیلمنامه فیلم «بتمن» باشد. همانطور که پیشتر اشاره شد، پیشتر افلک به عنوان نویسنده این فیلم شناخته می‌شد و مدت زیادی را صرف این کار کرد. با این حال، ریوز پس از عهده‌دار شدن ساخت این فیلم اعلام کرد که تصمیم دارد تا برداشت خود را از این ابرقهرمان به روی پرده بیاورد و تنها حدود دو ماه است که بر روی فیلمنامه این فیلم کار می‌کند.

آغاز مراحل فیلمبرداری «بتمن» از تابستان آینده، فرصت مناسبی برای ریوز فراهم خواهد کرد تا فیلمنامه مد نظر خود را به رشته تحریر درآورد و افراد مناسب را برای هنرنمایی در این پروژه انتخاب کند. فیلم «بتمن» هنوز در دست ساخت و توسعه قرار دارد و تاریخ اکران مشخصی ندارد.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.