شایعه: دو تن از اعضای Green Lantern در فیلم Justice League حضور خواهند داشت

17 September 2017 - 10:00

اینطور که پیداست، دو تن از اعضای سپاه فانوس سبز (Green Lantern Corps) در فیلم Justice League «لیگ عدالت» حضور خواهند داشت؛ گرچه این افراد، اشخاصی نیستند که عموم علاقه‌مندان انتظار دارند. استودیوی «برادران وارنر» در نظر دارد تا با اکران فیلم «لیگ عدالت» جهان سینمائی گسترده دی‌سی را بسط دهد و ابرقهرمانان بیشتری را معرفی کند. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

همانطور که احتمالاً مطلع هستید، یکی از اجزای کلیدی لیگ عدالت یعنی گروه فانوس سبز، در فیلم «لیگ عدالت» حضور ندارند. با این حال پیش از این شایعات زیادی در باب حضور این گروه به شکلی متفاوت در فیلم نامبرده مطرح شده بود که اخیراً نیز گزارش دیگری منتشر شده است که مدعی‌ست، دو تن از اعضای فانوس سبز در «لیگ عدالت» حضور خواهند داشت.

به تازگی، آمبرتو گونزالز (Umberto Gonzalez) از وب‌سایت «The Wrap» مدعی شده است که گروه فانوس سبز از آنچه پیشتر تصور می‌شد، حضور پررنگ‌تری در فیلم «لیگ عدالت» خواهند داشت. گونزالز ابراز کرده است که دو تن از اعضای فانوس سبز در فیلم «لیگ عدالت» حضور خواهند داشت. وی اظهار داشت که منابع آگاهش فیلمنامه نوشته شده جاس ویدون (Joss Whedon’) را خوانده‌ و این اطلاعات را بدست آورده‌اند؛ گرچه وی در ادامه اشاره کرد که ممکن است که صحنه‌های حضور این افراد تا پیش از اکران گسترده آن از این فیلم حذف شوند و هنوز حضور آن‌ها قطعی نشده است.

حضور دو تن از اعضای فانوس سبز در فیلم مورد بحث، خود به خود نام هال جوردن (Hal Jordan) و جان استوارت (John Stewart) را در ذهن تداعی می‌کند به خصوص اینکه این دو در فیلم Green Lantern Corps «سپاه فانوس سبز» نیز حضور خواهند داشت. با این حال، به نظر می‌رسد که این دو، افراد مورد اشاره گونزالز نیستند. گونزالز به نام‌هایی نظیر Abin Sur، Tomar-Re و Kilowog اشاره کرد و مدعی شد که تنها حضور قطعی یکی از این سه را می‌داند و از فرد دوم مطلع نیست.

از آنجایی که جدیداً شایعه شده است که فیلم «لیگ عدالت» حاوی دو سکانس خواهد بود که پس از اتمام تیتراژ پایانی این فیلم پخش می‌گردد، می‌توان متصور شد که اعضای فانوس سبز حضور کوتاهی در این فیلم داشته باشند و در ادامه شاهد حضور پررنگ‌تر آن‌ها در جهان سینمائی گسترده دی‌سی باشیم. با این وجود، باید برای اطلاعات قطعی و رسمی در این زمینه منتظر اطلاعیه‌های «برادران وارنر» بمانیم.

فیلم مورد انتظار «لیگ عدالت» از روز جمعه ۲۶ آبان ماه (۱۷ نوامبر ۲۰۱۷ میلادی) به صورت گسترده به روی پرده‌های سینماها خواهد آمد.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.