دامنل گلیسون: بازگشت جی‌جی آبرامز برای هوادران بسیار هیجان‌انگیز است

18 September 2017 - 17:51

دامنل گلیسون (Domhnall Gleeson) از کار کردن مجدد با جی جی آبرامز (JJ Abrams) در قسمت نهم فرانچایز Star Wars (جنگ ستارگان) هیجان زده است. او یکی از چندین شخصیتی است که در فیلم سال ۲۰۱۵ یعنی The Force Awakens (نیرو برمی‌خیزد) معرفی شد و این بازیگر ایرلندی نقش ژنرال هاکس (General Hux) یک رهبر نظامی را بر عهده دارد. در ادامه‌ی خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

در حالی که The Last Jedi (آخرین جدای) همچنان چند ماه تا منتشر شدن فاصله دارد، توجه ما به طور موقت به فیلم نهم Star Wars که همچنان بدون عنوان است جلب شده است. این می‌تواند به دلیل تعویض کارگردان برای این فیلم نیز باشد. به دنبال اخراج کارگردانان Han Solo یعنی کریس لرد (Chris Lord) و فیل میلر (Phil Miller) که ران هووارد (Ron Howard) جایگزین آنها شد، لوکاس فیلم (Lucasfilm) کالین ترورو را نیز از کارگردانی قسمت نهم Star Wars اخراج کرد.

برای چند روز، با توجه به اینکه کارگردان The Last Jedi یعنی ریان جانسون (Rian Johnson) فرد محبوبی در بین طرفداران است، هواداران حدس زدند که چه کسی در نهایت برنده خواهد شد. در نهایت لوکاس فیلم تصمیم گرفت که جی جی آبرامز را برای کارگردانی این دنباله انتخاب کند. با این حال هیچ کس از این اعلام رسمی غافلگیر نشد اما گلیسون از بابت کار با این کارگردان، بسیار شگفت زده شد.

گلیسون در صحبت با IGN و هنگامی که از وی در مورد کارگردانی Star Wars 9 پرسیده شد جواب داد:” اما همانطور که می‌دانید، من فکر می‌کنم این موضوع برای کالین بسیار بد باشد، اما اگر این کار به بهتر شدن کمپانی کمک می‌کند، بهتر است که انجام شود”. با این وجود، این بازیگر ایرلندی در مورد انتخاب جایگزین ترورو خاطر نشان کرد:

اما در مورد جی جی، او یک کارگردان فوق‌العاده است. من فکر می‌کنم او یک کار بی‌نظیر را در ابتدا انجام داد و بنظر من بازگشت او به فیلم برای هواداران بسیار هیجان انگیز باشد.

جالب توجه است که پاسخ گلیسون به هیچ چیزی در مورد حضور خودش در قسمت نهم Star Wars اشاره نمی‌کند و این شاید برای جلوگیری از انتشار هرگونه اسپویل از فیلم باشد. در حالی که او در The Last Jedi ظاهر خواهد شد، حضورش در دنباله‌ی Star Wars همچنان تایید نشده است.

آبرامز فعالیت موفقیت آمیزی در این فرانچایز علمی تخیلی داشته است و شخصیت‌های زیادی را به ما معرفی کرده و همچنین بیش از دو میلیارد دلار در باکس آفیس جهانی کسب درآمد کرده است. اکنون سوال اینجاست که آیا آبرامز می‌تواند برای این قسمت از دنباله مفید باشد یا خیر؟

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.