آیا فیلم جدید اسکورسزی در گیشه موفق خواهدبود ؟

19 August 2016 - 23:59

این موضوع که آیا مارتین اسکورسزی (Martin Scorsese) می‌تواند موفق‌تر از این باشد، به تعریف خود کلمه موفق بازمی‌گردد. در این مورد، ویژگی کیفی که باعث تعریف شدن کلمه موفقیت می‌شود، به دست آوردن فروش خوب در گیشه است. در ادامه این خبر با سینما‌گیمفا همراه باشید. موضوعی که به نظر تنها نقطه ضعف مارتین اسکورسزی در طول دوران حضور افسانه‌ای او در صنعت سینما به شمار می‌رود. بخشی از این عدم موفقیت به مشکلاتی بازمی‌گردد که در گذشته بین اسکورسزی و دولت چین به وجود آمد. حال با از بین رفتن این خصومت، امکان اکران فیلم The Irishman «ایرلندی» در این کشور به وجود آمده است.

اوایل این هفته، هالیوودریپورتر اعلام کرد که شرکت Media Asia در حال ثبت امتیاز پخش فیلم «ایرلندی» در سال ۲۰۱۸ است، چرا که مطمئن هستند می‌توانند اولین فیلم مارتین اسکورسزی را بعد از ممنوعیت فیلم‌های او، در این کشور پخش کنند. فیلم سال ۱۹۹۷ این کارگردان پرآوازه در مورد دالایی لاما با نام Kundun باعث ایجاد این جنجال‌ها و نهایتا ممنوعیت پخش فیلم‌های او در چین شد. ولی بعدا کمپانی دیزنی که کار پخش این فیلم را بر عهده‌ داشت، با عذرخواهی از دولت چین به علت اهانت آمیز بودن فیلم، باعث برداشته‌شدن ممنوعیت و هموار شدن دوباره راه شد.

با فروش ۳۹۲ میلیون دلاری فیلم The Wolf of Wall Street «گرگ خیابان وال استریت»، به نظر می‌آید حتی با وجود ممنوعیت در چین، اخیرا اسکورسزی موفقیت‌هایی در زمینه فروش فیلم‌هایش به دست آورده‌است. چین به یکی از مهم‌ترین و حیاتی‌ترین بازارها برای به دست آوردن گیشه جهانی موفق و فروش خوب تبدیل شده‌است، و حال که اسکورسزی بعد از مدت‌ها ممنوعیت دوباره می‌تواند فیلم‌های خود را در این کشور به نمایش بگذارد، این موضوع می‌تواند تاثیری شگرف در زمینه درآمدزایی فیلم‌های او داشته‌باشد. و بهترین خبر برای او این است که حتی لازم نیست تا اکران فیلم «ایرلندی» برای رسیدن به این موفقیت منتظر بماند.

با نزدیک شدن اکران فیلم Silence «سکوت» که به احتمال زیاد اواخر امسال و ابتدای سال ۲۰۱۷ باشد، مارتین اسکورسزی می‌تواند خود را آماده موفقیت این فیلم در کشور چین کند. «سکوت» درامی با محتوای مذهبی است که ستارگانی چون آدام درایور (Adam Driver)، اندرو گارفیلد (Andrew Garfield) و لیام نیسون (Liam Neeson) در آن ایفای نقش کرده‌اند و می‌تواند تبدیل به موفقیتی بزرگ برای اسکورسزی در چین، یک سال زودتر از اکران «ایرلندی» شود. البته اگر فیلم «ایرلندی» از طرف مقامات چینی مورد تایید قرار بگیرد.

اگر «سکوت» به موفقیت نرسد، اسکورسزی می‌تواند امید به ایرلندی داشته‌باشد که با شروع نمایش خود در سال ۲۰۱۸، موفقیت در گیشه را برای او به ارمغان بیاورد. البته اگر روی حرف خود باقی بماند و فیلم ایرلندی پروژه بعدی او باشد.

منبع cinemablend

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.