زمان انتشار انیمیشن Croods 2 مشخص شد!

20 September 2017 - 12:33

اواخر سال گذشته خبرهای بدی برای هواداران انیمیشن The Croods (غار نشین‌ها) از شرکت DreamWorks منتشر شد که حاکی از آن بود آن ها ساخت دنباله‌ی این کمدی سال ۲۰۱۳ را کنار گذاشته‌اند. اما اکنون معلوم شده است که تنها ساخت دنباله را به تاخیر انداخته‌اند و تا سال ۲۰۲۰، این فیلم ساخته خواهد شد. در ادامه‌ی خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

همانطور که در فیلم اصلی دیدیم، گراگ (Grug) با بازی نیوکاس کیج (Nicolas Cage)، ایپ (Eep) با بازی اما استون (Emma Stone) و اوگا (Ugga) با هنر نمایی کاترین کینر (Catherine Keener) اعضای خانواده‌ی غارنشین‌ها را تشکیل می‌دهند. با وجود اینکه گراگ (پدر خانواده) هشدار می‌دهد که از غار خارج نشوند، اما یک شب، ایپ نوری درخشان را در خارج از غار می‌بیند و نصیحت پدرش را نادیده گرفته و از غار خارج می‌شود و به دنبال نور می‌رود. به دنبال این ماجرا او با گای (Guy) با صدا پیشگی ریان رینولدز (Ryan Reynolds)، پسر هوشمند غارنشین آشنا می‌شود و خطری خانواده‌شان را تحدید می‌کند.

کرک د میکو (Kirk De Micco) و کریس سندرز (Chris Sanders) کارگردانان فیلم و همچنین نویسندگان آن، در حال کار کردن روی فیلم هستند که در حال حاضر برای ۱۸ سپتامبر سال ۲۰۲۰ برنامه ریزی شده است.

در گزارشی که DreamWork اعلام کرد، همچنین مشخص شد که Spooky Jack که توسط رابرت بن گارانت (Robert Ben Garant) نوشته شده و توسط جیسون بلام (Jason Blum) تولید شده است، هفدهم ماه سپتامبر سال ۲۰۲۱ اکران می‌گردد.

منبع: Empireonline

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.