فصل هشتم The Walking Dead عمیقا متفاوت خواهد بود

20 September 2017 - 18:00

با نزدیک‌تر شدن پخش فصل هشتم، هنرپیشگان و شورانرهای سریال شروع کرده‌اند تا انتظار برای قسمتهای بعدی The Walking Dead «مرده‌ی متحرک» بیشتر کنند. بر خلاف شروع تاریک و و خشنی که فصل هفتم داشت این قسمت توسط عوامل داخلی، پویا و غیر منتظره خوانده شده است. علاوه بر این خود میشون (هنرپیشه‌ی ثابت سریال، دانای گوریرا (Danai Gurira)) به بینندگان گفته است که منتظر چیزی عمیقا متفاوت و غیرقابل‌پیشبینی باشند. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

بعد از بازخوردهای مختلف برای فصل هفتم از اتفاقات خوفناک در قسمت اول تا خود اتفاقات مهم قسمت آخر، طرفداران کنجکاو شدند که فصل بعد چگونه به جنگ تمام عیار خواهد پرداخت. از نظر فضا و محتوای سریال، راس مارکواند (Ross Marquand) گفته است که فصل بعدی بهترین است. همچنین شورانر اسکات گیمپل (Scott Gimple) گفته است که سریال با سرعت بالا داستان را روایت خواهد کرد. با اینکه این‌‌ها می‌تواند عکس‌العملی به انتقادهای وارد شده به فصل هفتم باشد، به نظر با چیزی دانای گوریرا (Danai Gurira) گفته است سازگار است.

در گفتگو با Entertainment Weekly، وی از نظرش درباره‌ی قسمت اول فصل جدید سخن گفت:

این یک قسمت اول عمیقا متفاوت است -عمیقا، عمیقا متفاوت و غیر قابل پیشبینی… این چیز جالب درباره‌ی نویسنده‌ها است این که آن‌ها در همان زمین قبلی بازی نمی‌کنند. پس شما نمی‌توان برای چیزی که قرار است اتفاق بیافتد آماده باشید. اگر شما فکر کردید که «خب، من این را دیده‌ام، من آن را دیده‌ام، پس من می‌توانم برای اتفاقی که خواهد افتاد آماده باشم» – نه شما نمی‌توانید. آماده نخواهید بود.

بعد از آن او از تاثیری که خط داستانی جدید بر روی بازیگران داشت صحبت کرد

ما همه‌مان در زمین میخکوب شدیم، و راه‌های زیادی برای همه وجود دارد تا داستان‌هایشان گسترده تر و عمیقتر و تندتر شود و جنگ‌هایی که ما در آن حضور داریم تغییراتی در آن‌ها رخ خواهد داد که هیچ کس انتظارش را ندارد. و در عین حال، بطور محسوسی انسانی می‌ماند، می‌دانید؟

البته که کمی طرفداری در نظرات دانای گوریرا (Danai Gurira)  وجود خواهد داشت اما جهتی که فصل آینده سریال پیش گرفته است امیدوارکننده به نظر می‌رسد. دانای گوریرا (Danai Gurira) اخیرا بیان کرده در هر قسمت شخصیت‌های بیشتری حضور خواهند داشت و هم کاری و رابطه‌هایی جدید نیز دیده خواهند شد. این حرف‌ها گفته‌های قبلی این بازیگر را تایید می‌کند. قطعا نباید انتظار خشونت فصل هفتم یا سقوط تاریکی که نیک برای چند سال اخیر درگیرش بود را داشته باشیم.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.