دارن آرنوفسکی به احتمال زیاد جاکوئین فنیکس را به عنوان بازیگر نقش بتمن به کار می‌گرفت

21 September 2017 - 17:30

در گذشته کارگردان ها و بازیگران زیادی توجه فراوانی به بتمن داشتند که یکی از آن ها دارن آرنوفسکی(Darren Aronofsky)، کارگردان فیلم مادر بود که به خاطر موفقیت کمپانی رقیب، یعنی برادران وارنر برای ایده‌هایش درباره‌ی بتمن موفقیت کسب نکرد. اما با این وجود ظاهرا آرنوفسکی رویای یک کاراکتر را در ذهن خود می‌پروراند؛ جاکوئن فنیکس Batman: Year One به نظر می‌رسید یک اقتباس با درجه سنی بزرگسال از کامیک‌های فرانک میلر (Frank Miller) باشد، اما مثل بیشتر پروژه‌های بلندپروازانه دیگر به هدف خود نرسید. اگر چه کلینت است‌وود(Clint Eastwood) برای این کار معرفی شده‌ بود اما فنیکس یقینا اولین انتخاب آرنوفسکی بوده است، همانگونه که او در مصاحبه‌ی خود با یاهو مووی گفت:

من همیشه می‌خواستم جاکوئین فنیکس به عنوان بتمن بازی کند، اگر چه زمان زیادی از ایده‌های خودمان عقبیم، اما ایده‌ی جالبی به نظر می‌آید، من متوجه شدم که کامیک شیوه‌ی خوبی برای نمایش تمام موضوعات است، اما فکر میکنم در آن دوره که هالیوود هنوز در عصر طلایی کامیک قرار داشت، تنها به موضوعات سنتی توجه داشتند و تنها از راه‌های سنتی آن را انحام میدادند.

بدون شک منظور دارن از این گفته این است که؛ استودیو‌ها هنوز به نسخه‌های ابرقهرمانانه مورد علاقه مردم توجه دارند و حول آن فعالیت می‌کنند و طرح و برنامه او کمی از نمونه‌های کنونی جلو‌تر است. هنگامی که آرنوفسکی طرح‌های بزرگ تر و مخاطره آمیز‌تری را در سر می‌پروراند، کریستوفر نولان (Christopher Nolan) موضوع را با تدبیر خود به شوالیه تاریکی (The Dark Knight) تغییر داد.

فیلم مادر هم‌اکنون در سینماهای آمریکا در حال نمایش است.

منبع:screencrush

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.