احتمال حضور بن افلک در میان کاندیدهای اسکار

20 August 2016 - 18:03

با این که بن افلک(Ben Affleck) توسط فیلم‌های زیادی شناخته می‌شود اما طرفداران او را اکنون به عنوان بتمن می‌شناسند. با این حال او اکنون برای خودش یک فیلمساز خوب هم هست. او تاکنون یک فیلم برنده اسکار هم داشته و اکنون به نظر می‌رسد او یک شانس دیگر هم دارد. با سینماگیمفا همراه باشید.

یکی از ستارگان Live by Night که تازه‌ترین پروژه به کارگردانی افلک می‌باشد می‌گوید که فیلم قرار است در دسامبر به روی پرده برود که می‌توان گفت هدفش برای فصل جوایز است.

Live by Night پروژه‌ی جدید بن افلک است که بر اساس رمانی با همین اسم نوشته دنیس لیهین  (Dennis Lehane) ساخته شده‌است. افلک به عنوان بازیگر ، تهیه‌کننده و کارگردان در این فیلم حضور خواهد داشت.  او همچنین فیلم‌نامه را هم خودش نوشته و به خاطر همین فیلم‌نامه نویسی هم اسکار برده است. افلک هربار که بر صندلی کارگردانی نشسته موجی از انتقادها بر او وارد شده است. از جمله کار او در فیلم The Town و همچنین کار اخیر او فیلم Argo. اکنون به نظر می‌رسد برای  Live by Night هم همین قضیه تکرار می‌شود. اِل فنینگ(Elle Fanning) هم که اخیرا با افلک هم‌بازی بوده است به WWD گفت که فیلم احتمالا در ماه دسامبر اکران می شود. علت تعویق تاریخ پخش Live by Night در ماه دسامبراحتمالا به خاطر تعهد افلک به دنیای دی‌سی بوده است، این اولین بار است که می‌شنویم که این فیلم درسال جاری منتشر می‌شود. سایت CinemaBlend با شرکت برادران وارنر هم درباره این موضوع گفتگو کرده است اما پاسخی درباره تاریخ انتشار این فیلم کسب نکرده است.

با اینکه این اولین بار است که از تاریخ انتشار فیلم Live by Night در ماه دسامبر می‌شنویم، اما این موضوع چندان سوپرایز کننده هم نیست. این فیلم قبل از به تعویق افتادن تاریخ اکران فیلم سینمایی Batman v Superman:Down of Justice «بتمن در برابر سوپرمن:طلوع عدالت» بن افلک را مجبور به تغییر برنامه‌های خود کند در اصل برای دسامبر ۲۰۱۵ برنامه‌ریزی شده بود. فیلم Live by Night پیش از این هم برای انتشار در پاییز برنامه‌ریزی شده بود، که البته هر فیلمی که هدف آن فصل جوایز است در همین موقع از سال منتشر می‌شود. به طوری که ابتدا در سینماهای محدودی در لوس آنجلس و نیویورک در دسامبر نشان‌ داده می‌شود. این شاید همان چیزی باشد که ال فنینگ به آن اشاره داشت.

این امکان هم وجود دارد که استدیو کلا تاریخ انتشار فیلم را به این تاریخ موکول کرده باشد تا به صورت گسترده فیلم Live by Nights در دسامبر منتشر شود.به هرحال به نظر می‌رسد که شرکت برادران وارنر به این فیلم به عنوان یک فیلم جشنواره‌ای نگاه می‌کند. فعلا باید منتظر اولین تریلر از Live by Nights باشیم. و بقیه هم باید منتظر بمانند تا ببینند که فیلم همان‌طور که تبلیغ می‌کنند خواهد بود یا خیر. درست است که بن افلک یک نویسنده و کارگردان شایسته است و خود را در این زمینه ها ثابت کرده است، با این حال چندان نمی‌شود به تبلیغات و هایپی که انجام می‌شود اعتنا کرد.

به نظر شما فیلم Live by Nights به اسکار امسال راه پیدا می‌کند؟

Save

Save

Save

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.