مارک همیل، لینا هیدی و دیوید بردلی به فصل دوم Trollhunters می‌پیوندند

24 September 2017 - 11:10

مارک همیل (Mark Hamill) (از Star Wars: The Last Jedi «جنگ ستارگان: آخرین جدای»)، لینا هیدی (Lena Headey) (از Game of Thrones «بازی تاج و تخت») و دیوید بردلی (David Bradley) (از سری فیلم‌های Harry Potter «هری پاتر») به فصل دوم سریال Trollhunters «شکارچیان غول» ساخته‌ی گیرمو دل‌تورو (Guillermo del Toro) پیوستند. آن‌ها به جمع بازیگرانی چون کلسی گرامر (Kelsey Grammer) در نقش برنده‌ی امی‌‌اش بلینکی، ران پرلمن (Ron Perlman) (در نقش بولار)، استیون یان (Steven Yeun) (در نقش استیو)، آنجلیکا هاستون (Anjelica Huston) (در نقش ملکه اورسورنا)، جاناتن هاید (Jonathan Hyde) (در نقش استریکلر)، امی لندکر (Amy Landecker) (در نقش باربارا) و گارلی ساکستون (Charlie Saxton) (در نقش توبی) خواهند پیوست. آنتون یلچین (Anton Yelchin) مرحوم که در نقش اصلی جیم لیک جونیور (Jim Lake, Jr.) حضور خواهد داشت، تمامی خط‌های خود برای فصل دوم Trollhunters «شکارچیان غول» برای فصل دوم را ضبط کرده است. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

در فصل دوم مارک همیل صدای برادر ناشناس و بزرگسال یکی از اعضای تیم شکارچیان را بازی می‌کند که به گانمار شیطان صفت سوگند خورده است. لینا هیدی نقش جادوگر شرور و بسیار قدرتمند را ایفا خواهد کرد که باید به هر قیمتی جلویش گرفته شود. این در حالی است که دیوید بردلی شخصیت مرموزی را بازی می‌کند که به داشتن قدرت‌های جادویی عالی شناخته شده است اما شکارچیان غول پی می‌برند که او جادوگر مرموزی نیست که انتظارش را داشتند.

داستان سری DreamWorks’ Trollhunters « شکارچیان غولِ دریم ورکز» از تخیل نامحدود داستان‌سرای ماهر، گیرمو دل‌تورو، به وجود آمده است. وقتی یک نوجوان معمولی، جیم لیک جونیور، در راه مدرسه به یک گردنبند مرموز بر می‌خورد، سهوا تمدنی خارق‌العاده‌ از غول‌های بزرگ را زیر شهر کوچکش، آرکدیا، کشف می‌کند. جیم، که اراده‌ای قوی دارد و به دنبال ماجراجویی است اما اصلا برای مسئولیت‌هایی که به او داده شده است آماده نیست، مجبور می‌شود تا نام شکارچی غول را برای خود برگزیند که قسم خورده‌اند تا غول‌های خوب را از دشمنان قدرتمندی که قصد انتقام دارند، محافظت کنند. جیم، اولین انسانی که این لقب را بدست آورده، از مقابله با مشکلات دبیرستان به ملحق شدن به جنگی می‌رسد که برای قرن‌ها ادامه داشته و تمام انسان‌ها و غول‌ها را تهدید می‌کند. این جوان شجاع به همراه نزدیک‌ترین دوستان انسانش و چند غول کلیدی دیگر باید به دنیای جانوران شگفت‌انگیز، شهرهای حیرت‌آور و دشمنان خشمگین که قصد کشتن او را دارند، برود. جیم که ناگهانی سرنوشتش ایفای نقشی اساسی در جنگ بین خوب و شر می‌شود، مصمم است که دنیا را نجات دهد. البته بعد از کلاس تربیت بدنی!

 

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.