تریلر جدید فیلم The Commuter با بازی لیام نیسون منتشر شد

24 September 2017 - 18:00

لاینزگیت و استودیوکانال تریلر جدیدی از فیلم ترسناک و اکشن The Commuter منتشر کرده‌اند. ستاره این فیلم لیام‌ نیسون (Liam Neeson) به کارگردانی ژائوم کالت-سرا (Jaume Collet-Serra) است. با سینماگیمفا همراه باشید.

دیگر بازیگران این فیلم ورا فارمیگا (Vera Farmiga)، پاتریک ویلسون (Patrick Wilson)، سام نیل (Sam Neill)، جاناتان بنکس (Jonathan Banks) و الیزابت مک گاورن (Elizabeth McGovern) می‌باشند.

در این فیلم ترسناک و اکشن، لیام نسون نقش فروشنده بیمه با نام مایکل را ایفا می‌کند که هر روز به سر کار می‌رود و برمی‌گردد و این کار هر روزش است. مایکل بعد از اینکه با فرد مرموز و غریبه‌ای ارتباط برقرار می‌کند و مجبور می‌شود هویت مسافر مخفی قطار را قبل از رسیدن به ایستگاه آخر فاش کند. درحالی‌که او خلاف عقربه‌های ساعت برای حل این مشکل کار می‌کند متوجه می‌شود که نقشه مهلکی در حال آشکار شدن است و ناخواسته وارد توطئه جنایی شده است. این باعث به خطر افتادن زندگی خودش و بقیه مسافرین قطار می‌شود.

بایرون ویلینگر (Byron Willinger) و فیل دو بلاسی (Phil de Blasi) نویسندگان این کار هستند. اندرو رونا (Andrew Rona) و الکس هینمن (Alex Heineman) از کمپانی پیکچر تهیه‌کنندگان فیلم بوده و سرا و جوان سوالا ( Juan Sola) تهیه‌کنندگان اجرایی می‌باشند. کالت-سرا قبلا با نیسون همکاری داشته‌است که جز این فیلم در فیلم‌های Unknown، Non-Stop و Run All Night با هم کار کرده‌اند.
فیلم The Commuter در تاریخ ۱۲ ژانویه ۲۰۱۸ راهی سینماها می‌شود.‌

منبع: comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.