لیست بازیگران جدید مورد نیاز فصل هفتم Game of Thrones منتشر شد

20 August 2016 - 09:00

«بازی تاج و تخت» که یک فصل ششم موفق را سپری کرد، ساخت فصلی بعدی خود را این ماه آغاز خواهد کرد که فقط هفت قسمت خواهد داشت و تا تابستان ۲۰۱۷ آن را در شبکه HBO نخواهیم دید. با سینماگیمفا همراه باشید.

شبکه HBO اخیرا اعلام کرده است که بیشتر فیلم‌برداری در غرب ایرلند انجام می‌گیرد، اما با این حال برخی تصاویر هم در ایسلند و در مناطقی از اسپانیا (سویا، کاسرس، آلمودووار دل ریو، سانتیپونس، زومیا و برمئو ) گرفته خواهند شد.

توجه: متن زیر حاوی اسپویل است. اگر فصل ششم را ندیده‌اید نخوانید.

فصل بعدی «بازی تاج و تخت» بیشتر تمرکز خود را بر روی اقدام شخصیت دنریس تارگارین برای فتح وستروس که برای آن مدت‌ها مقدمه چینی شده بود گذاشته است. همین‌طور اولین روزهای پادشاهی جان اسنو در شمال و تهدید وایت واکرها که درحال پیشروی هستند و سرسی لنیستر که بر تخت آهنی نشسته است (بعد از کشتار وحشتناکی که در فصل شش انجام داد.) اکنون ما کمی سرنخ پیدا کرده‌ایم که چه کسانی به این افراد در هفتمین فصل سریال ملحق می‌شوند.

سایت طرفداران سریال «بازی تاج و تخت» یعنی Watchers on the Wall فراخوان جدیدی مربوط به استخدام بازیگر برای این فصل منتشر کرده است:

  • یک کشیش که در ۶۰ سالگی‌اش به سر می‌برد. او کشیش محترم و مقدس است که دارای قدرت اخلاقی و اجتماعی است. سریال دنبال یک بازیگر سفیدپوست است که قیافه‌اش به این نقش بخورد. این شخص برای یک هفته از بیست و دوم سپتامبر باید در اختیار سریال باشد.
  • یک جنگجوی ۳۵ تا ۴۵ ساله. این شخصیت دارای قیافه‌ای سرسخت و دنبال دعوا و دارای مهارت‌های حمله‌ بالایی است. بازیگر باید در جنگ ماهر باشد. این بازیگر همچنین دیالوگ‌های قابل توجه‌ای دارد. این شخصیت برای یک بازیگر برجسته نوشته شده است. آیا اطلاعات کافی است؟ می‌دانیم که این یک شخصیت دوتراکی از آن جهت که باید سفید باشد نیست و آن‌ها دنبال یک انگلیسی زبان با لهجه غیرمدرن هستند. این شخصیت و بازی برای ماه اکتبر مورد نیاز است.
  • نگهبان دروازه که در دوره سی سالگی خود قرار دارد. این سریال دنبال یک نگهبان شهر است که قیافه شک‌برانگیزی در هنگام گشت خود دارد. بازیگر آن برای اواسط اکتبر به مدت یک هفته مورد نیاز است.
  • یک تاجر که در دوره چهل سالگی خود قرار دارد. این تاجر در یک بعدازظهر شلوغ به مسافرخانه‌ای سر می‌زند. آن‌ها دنبال یک بازیگر مرد برای یک شخصیت غیرجنگی می‌گردند. بازی او بیشتر باز است به طوری که نژادپرستی در او دیده می‌شود. شخصیت در جایی مثل Essos یا مکانی که تاکنون ندیده‌ایم ظاهر می‌شود. این بازی قرار است در اولین هفته نوامبر فیلم‌برداری شود.
  • یک ستوان جوان در اواخر بیست سالگی‌اش. این شخصیت به عنوان فردی با فیزیک بدنی بالا و خوش‌تیپی و ورزشکار بودن و با مهارت‌های رزمی زیاد توصیف شده‌است. برای این نقش خوش‌تیپی ملاک است و فرد نباید سفید باشد که ذکر شده نژاد آن خاورمیانه‌ای باشد. این ما را یاد یک شخصیت دوتراکی می‌اندازد. این بازیگر برای چندین روز در ۳ هفته در بازه اواسط سپتامبر تا اواسط نوامبر باید در اختیار سریال باشد.
  • یک لرد جوان در اواخر بیست سالگی‌اش. او یک لرد بلندقد و خوش قیافه است. سریال دنبال فردی سفیدپوست است. این بازیگر باید در هفته بعد از بیستم سپتامبر در اختیار سریال باشد.

از جهتی که بیشتر این شخصیت‌ها نقش کمی در سریال دارند احتمالا در یک یا دو قسمت از فصل هفتم «بازی تاج و تخت» هستند. استثناها هم می‌توانند ستوان، نگهبان دروازه و جنگجو باشند.

انتشار این لیست بازیگران مورد نیاز البته جدید نیست و برای فصل‌های قبلی هم شامل چنین لیست‌هایی بودیم. معمولا عکس‌العمل طرفداران سریال به چنین لیست‌هایی معطوف به این می‌شود که این شخصیت‌ها چه کسانی هستند، در کتاب چه نقشی دارند و هر نکته قابل توجه دیگر. همین‌طور طرفداران دنبال این هستند تا ببینند چه بازیگرانی به این شخصیت‌ها می‌خورند. با این‌که ما از کتاب رد شده‌ایم اما هنوز شانس این وجود دارد تا بعضی از شخصیت‌های کتاب که تا به حال خودی نشان نداده‌اند در فصل جدید «بازی تاج و تخت» نشان داده شوند.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.