پوستر جدید سریال Stranger Things یک اقتباس از پوستر فیلم The Goonies است

24 September 2017 - 21:28

جدیدترین ابتکار سریال Stranger Things «چیزهای عجیب»، برگزاری کمپین فروش پنجشنبه‌های عجیب (Stranger Thursday) است که توسط این کمپین، پوسترهای جدید سریال Stranger Things که از پوستر فیلم‌هایی مانند Evil Dead «مرده شریر» و A Nightmare on Elm Street «کابوسی در خیابان الم» اقتباس شده‌اند، را منتشر می‌کنند. اخیرا پوستر جدید این سریال منتشر شد که از روی پوستر فیلم The Goonies با موضوع ماجراجویی برای یافتن گنج، که مربوط به شرکت امبلین (Amblin Entertainment) است و در دهه ۱۹۸۰ ساخته شد، الهام گرفته شده است. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

همه چیز در این پوستر، از فونت استفاده شده در آن گرفته تا نحوه‌ی قرارگیری شخصیت‌ها و همچنین عکس جمجمه‌ای که روی نقطه‌ی حرف «i» قرار دارد، به فیلم ریچارد دانر (Richard Donner)، یعنی فیلم The Goonies سال ۱۹۸۵، اشاره دارد. درحالی‌که پوسترهای دیگری که تاکنون در طی کمپین Stranger Thursdays، برای تبلیغات سریال Stranger Things منتشر شده‌اند، بیشتر بر روی فیلم‌هایی تمرکز کرده‌اند که شباهتی سطحی با این نمایش شبکه‌ی نتفلیکس (Netflix) داشته‌اند، ولی پوستری که جدیدا منتشر شده است، یعنی پوستری که از روی فیلم The Goonies الهام گرفته شده است، بیشتر از فیلم‌های قبلی به این سریال شباهت دارد. داستان هر دوی آنها بر محور گروهی از کودکان می‌چرخد که بدون اطلاع والدین خود، به‌دنبال انجام یک ماموریت هستند، و این ماجرا آن‌ها را در مسیری قرار می‌دهد که در مقابل گروه‌ها و اتفاقات مرگباری قرار می‌گیرند. شما حتی می‌توانید این ادعا را داشته باشید که دو شخصیت الون (Eleven) و اسلاث (Sloth)، هر دو شباهت زیادی به یک‌دیگر دارند.

یکی از تغییرات ممکن که می‌تواند بازخوردهای خوبی به همراه داشته باشد، این است که دموگرگن (Demogorgon) را دقیقا در محلی قرار دهیم که ماما فراتلی (Mama Fratelli) با بازی ان رمزی (Anne Ramsey) قرار داشت. این پوستر نیز مانند پوسترهای قبلی کمپین Stranger Thursday، در صفحه‌ی اجتماعی مربوط به این سریال منتشر شده است. اکنون وقت آن است که خودتان پوستر را مشاهده کنید و شباهت آن با پوستر فیلم The Goonies را مقایسه کنید؛ در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

فصل اول این سریال دقیقا در یک نقطه‌ی پر از رمز و راز پایان یافت؛ پایان فصل قبل در حالی بود که ویل (Will) با بازی نوح اسکنب (Noah Schnapp)، بعد از نجات یافتن از دنیای Upside Down و تجدید قوا، چیزهایی را می‌بیند که یا مرور خاطرات گذشته است و یا کابوسی از اتفاقاتی است که قرار است تا در آینده رخ دهد. اتفاقات فصل دوم این سریال قرار است تا یک سال پس از زمان فصل اول، یعنی در سال ۱۹۸۴ رخ دهد. البته اطلاعات دیگر کوچکی نیز از فصل دوم این سریال منتشر شده است و ما می‌دانیم که داستان فصل دوم این سریال نیز قرار است تا همچنان درباره‌ی قهرمانان جوان (فین ولفهارد (Finn Wolfhard)، گیتن ماتارازو (Gaten Matarazzo)، کلب مک‌لاگین (Caleb McLaughlin) و اسکنب) باشد، درحالی‌که آنها درحال یادگیری بیشتر درباره‌ی دنیای Upside Down هستند. در همین‌حال، جویس بایرز (Joyce Byers) قرار است تا با شخصیت باب نیوبای (Bob Newby) با بازی شان آستین (Sean Astin) که قرار است تازه به این سریال اضافه شود، ارتباط برقرار کند؛ شخصیت چیف هپر (Chief Hopper) نیز با بازی دیوید هاربر (David Harbour)، قرار است تا با اهریمن درونش روبه‌رو شود، و البته الون نیز بازگشته است.

درباره‌ی بازیگران این سریال باید توجه داشته باشیم که قرار است تا در این فصل، تعدادی بازیگر جدید نیز ایفای نقش کنند، از جمله داکری مونتگومری (Dacre Montgomery) و سدی سینک (Sadie Sink) در نقش بیلی و مکس که خواهر و برادر هستند، پاول ریزر (Paul Reiser) در نقش دکتر اونز (Dr. Owens)، و استین در نقش باب. از هرچیزی که بگذریم، از حالا می‌شود تصور کرد که دنیای سریال Stranger Things قرار است تا در قسمت‌های پیش‌رو، بیشتر از حد انتظار ما، عجیب شود.

فصل دوم سریال Stranger Things، قرار است تا از تاریخ ۲۷ اکتبر، در شبکه‌ی نتفلیکس نمایش داده شود.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.