تاریخ اکران فیلم IT: Chapter Two مشخص شد

26 September 2017 - 18:00

دو استودیوی «برادران وارنر» و «نیو لاین»، فیلم IT: Chapter Two «آن: فصل دوم» را برای اکران در ماه سپتامبر سال ۲۰۱۹ میلادی برنامه‌ریزی کرده‌اند. آندرس موشیتی (Andrés Muschietti) وظیفه کارگردانی اقتباس سینمائی IT «آن» را بر اساس کتابی با همین نام به نگارش استیون کینگ (Stephen King) بر عهده داشت و این فیلم که از چند هفته پیش به روی پرده‌های سینما آمد، توانست به صدر جدول گیشه‌های جهانی راه یابد و فروش بالایی داشته باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

با این حال، همانطور که خوانندگان این کتاب می‌دانند، این فیلم تنها نیمی از داستان این رمان را روایت می‌کند. به همین منظور و با توجه به فروش بالای ۵۰۰ میلیون دلار «آن» در گیشه‌های جهانی، استودیوی «برادران وارنر» به سرعت برنامه‌ریزی برای ساخت دنباله آن را آغاز کرده و امیدوار است تا با اکران آن در تابستان سال ۲۰۱۹ میلادی، موفقیت قسمت نخست را تکرار کند.

بر اساس گزارش «THR»، استودیوی «برادران وارنر» در نظر دارد تا فیلم «آن: فصل دوم» را از تاریخ جمعه ۱۵ شهریور ماه ۱۳۹۸ (۶ سپتامبر ۲۰۱۹) به صورت گسترده روانه سینماها کند. به موجب همین امر، تقریباً پس از دو سال از اکران فیلم «آن»، شاهد دنباله آن خواهیم بود.

اکران در ماه سپتامبر ۲۰۱۹ میلادی، فرصت مناسبی را برای نگارش فیلمنامه «آن: فصل دوم» در اختیار نویسندگان آن قرار می‌دهد تا به تکمیل آن بپردازند. در حال حاضر گری دابرمن (Gary Dauberman) نگارش فیلمنامه قسمت دوم «آن» را بر عهده دارد. این در حالی‌ست که هنوز حضور موشیتی که کارگردانی قسمت پیشین آن را بر عهده داشته، در این پروژه قطعی نشده است. همچنین پیش‌بینی می‌شود که تمامی بازیگران کودک «آن» برای بازی در قسمت دوم نیز بازگردند و همچنین شاهد بازیگران جدیدی برای هنرنمایی نقش بزرگی‌های آن‌ها باشیم. گفتنی‌ست که در قسمت دوم «آن»، بیشتر بر روی تاریخچه شخصیت پنی‌وایز (Pennywise) تمرکز گردد و اطلاعات بیشتری از این دلقک مخوف بدست آوریم.

همانطور که پیشتر اشاره شد، فیلم «آن: فصل دوم» از روز ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ (۶ سپتامبر ۲۰۱۹) به صورت گسترده به روی پرده‌های سینماها بیاید.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.