کارگردان قسمت «Hardhome»، در فصل هشتم سریال Game of Thrones حضور خواهد داشت

26 September 2017 - 19:00

اینطور که پیداست، یکی از کارگردانان تحسین‌شده سریال Game of Thrones، برای کارگردانی فصل هشتم و پایانی این سری محبوب بازخواهد گشت. پس از پخش هفت فصل، در نهایت سریال موفق Game of Thrones به روزهای پایانی خود نزدیک می‌شود و قرار است که فصل هشتم آن با شش قسمت، داستان فانتزی سرزمین وستروس را پایان دهد. شبکه «HBO» تصمیم دارد تا به منظور جلوگیری از لو رفتن محتویات داستانی این فصل پایانی، چندین پایان برای آن فیلمبرداری کند تا پایان داستان Game of Thrones از فاش شدن توسط عوامل و هکرها مصون بماند. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

گرچه اطلاعات بسیار کمی از فصل پایانی سریال Game of Thrones در دست است، اما با توجه به وقایع فصل هفتم که چند ماه پیش به روی آنتن رفت، می‌دانیم که شخصیت جان اسنو (Jon Snow) نقش پررنگ‌تری در ادامه داستان خواهد داشت و وایت‌واکر‌ها (White Walker) نیز با قدرتی بیشتر به پیش‌روی‌های خود ادامه می‌دهند. از سوی دیگر، ملکه سرسی (Cersei) نیز که حمایت بانک آهنین را بدست آورده، بی‌وقفه تلاش می‌کند تا با نیرنگ‌بازی دشمنان خود را از سر راه بردارد و بر مسند قدرت بماند. با این وجود، بر اساس اطلاعات بدست آمده جدید، به نظر می‌رسد که برخی از چهره‌های قدیمی دست‌اندرکار این مجموعه، در فصل هشتم نیز حضور خواهند داشت.

فابیان واگنر (Fabian Wagner) در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام تصویری از خود به همراه برخی از عوامل دست‌اندرکار قسمت «نبرد حرامزاده‌ها» از فصل ششم سریال Game of Thrones منتشر کرده است. وی با انتشار این تصویر تائید کرد که به فصل هشتم و پایانی این مجموعه تلویزیونی بازخواهد گشت. تصویر یاد شده را از زیر می‌توانید مشاهده کنید:

واگنر فیلمبرداری دو قسمت «هاردهوم» و «نبرد حرامزاده‌ها»ی فصل‌های پیشین سریال Game of Thrones به کارگردانی میگوئل ساپوچنیک (Miguel Sapochnik) را بر عهده داشته است. حضور ساپوچنیک در تصویر مورد بحث، کارگردانی قسمت(هایی) از فصل هشتم سریال Game of Thrones را تائید می‌کند. همکاری ساپوچنیک و واگنر در ساخت دو قسمت پیشتر اشاره شد، دو قسمت بسیار زیبا را که بر روی جنگ جان اسنو با وایت‌واکر‌ها و بولتون‌ها تمرکز داشت، به ارمغان آورد.

از سوی دیگر، دستیار ساپوچنیک یعنی کارولین آلدرسون (Caroline Alderson) نیز در تصویر به اشتراک‌گذاشته شده از سوی واگنر حضور دارد. بی‌شک، حضور ساپوچنیک پشت دوربین در فصل نهایی سریال Game of Thrones، برای طرفداران این سری خبری بسیار خوشایند خواهد بود.

متاسفانه هنوز زمان پخش فصل هشتم سریال Game of Thrones مشخص نشده است اما پیش‌بینی می‌شود که با آغاز فیلمبرداری این فصل از ماه اکتبر سال جاری میلادی و فرآیند پس از تولید طولانی آن به واسطه جلوه‌های ویژه متعدد و همچنین طولانی‌بودن قسمت‌های آن از نظر زمانی، از اواخر سال ۲۰۱۸ یا اوایل سال ۲۰۱۹ میلادی شاهد به روی آنتن رفتن فصل نهایی این سری باشیم.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.