برایان کرانستون برای بازی در فیلم Uncharted در نظر گرفته شده است

26 September 2017 - 21:00

برایان کرانستون (Bryan Cranston) برای بازی در یکی از نقش‌های کلیدی فیلم اقتباسی بازی ویدئویی Uncharted «آنچارتد» که توسط استودیوی «سونی پیکچرز» در دست توسعه می‌باشد، در نظر گرفته شده است. گرچه نام‌های متعددی برای کارگردانی این پروژه مطرح شده بود و برای چندین سال است که در دست توسعه قرار دارد، اما هنوز فیلم «آنچارتد» مراحل پیش از تولید خود را سپری می‌کند. مدتی پیش بود که اعلام شد، تام هالند (Tom Holland)، ستاره فیلم Spider-Man: Homecoming «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» برای بازی در نقش جوانی‌های شخصیت اصلی این سری یعنی ناتان دریک (Nathan Drake) با تهیه‌کنندگان آن به توافق رسیده است. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

شاون لوی (Shawn Levy) جدیدترین فردی‌ست که مقرر شده تا فیلم سینمائی سری بازی‌های «آنچارتد» را مقابل دوربین ببرد. وی تصمیم دارد تا در وهله نخست، داستان ریشه‌های ناتان دریک، قهرمان این مجموعه محبوب و موفق را روایت کند. هالند که وظیفه بازی در نقش جوانی‌های دریک را بر عهده دارد، پیشتر اظهار کرده بود که دوست دارد تا کریس پرت (Chris Pratt) یا جیک جیلنهال (Jake Gyllenhaal) را در قالب شخصیت ویکتور سالیوان (Victor Sullivan) ملقب به سالی ببیند.

بر اساس گزارش «That Hashtag Show»، برایان کرانستون برای بازی در یکی از نقش‌های مکمل و کلیدی فیلم «آنچارتد» در نظر گرفته شده است و هنوز مشخص نیست که آیا وی عهده‌دار ایفای نقش سالی خواهد بود یا خیر. با این وجود، وب‌سایت «That Hashtag Show» مدعی شده که با توجه به سن بالای ستاره سریال Breaking Bad، احتمال حضور او در نقش سالی بسیار کم است و یحتمل وی ایفاگر شخصیت شرور این پروژه را بر عهده خواهد داشت.

کرانستون با بازی در نقش‌های مربی نوجوانان غریبه نیست چراکه وی اخیراً در نسخه بازسازی شده سری Power Rangers «پاور رنجرز» در نقش زوردون (Zordon) ظاهر شد. باید منتظر ماند و دید که کرانستون نقش کدام یک از شخصیت‌های این سری را در فیلم سینمائی آن بر عهده خواهد داشت.

هالند، بازی در دنباله فیلم «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» را از اواسط سال ۲۰۱۸ میلادی جهت اکران در سال ۲۰۱۹ در برنامه کاری خود دارد و در قسمت چهارم سری فیلم‌های Avengers «انتقامجویان» مارول نیز حضور خواهد داشت. بنابراین، «سونی» باید هر چه زودتر فیلم «آنچارتد» را وارد مراحل ساخت و فیلمبرداری کند تا ستاره این پروژه در دسترس باشد. فیلم «آنچارتد» هنوز تاریخ اکران مشخصی ندارد.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.