فیلم The House With A Clock In Its Walls، از پائیز ۲۰۱۸ میلادی به نمایش درخواهد آمد

27 September 2017 - 23:00

اقتباس سینمائی The House With A Clock In Its Walls «خانه‌ای با یک ساعت در دیوارهایش» برای اکران در سال ۲۰۱۸ میلادی برنامه‌ریزی شده است. این اثر، اقتباسی از رمانی گوتیک و ترسناک با همین نام است که توسط جان بلیرز (John Bellairs) در سال ۱۹۷۳ میلادی منتشر شد. الی راث (Eli Roth) کارگردانی این پروژه را بر عهده خواهد داشت و کیت بلانشت (Cate Blanchett) و جک بلک (Jack Black) بازیگران آن خواهند بود. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

رمان «خانه‌ای با یک ساعت در دیوارهایش» داستان پسر بچه‌ای ۱۰ ساله به نام لوئیس (Lewis)، با بازی اوون واکارو (Owen Vaccaro) را روایت می‌کند که به خانه عموی پیرش نقل مکان کرده و در آنجا با حوادثی پر از سحر و جادو روبرو می‌شود.

بر اساس گزارش «ددلاین»، استودیوی «یونیورسال» در نظر دارد تا فیلم «خانه‌ای با یک ساعت در دیوارهایش» را از روز جمعه ۳۰ شهریور ماه ۱۳۹۷ (۲۱ سپتامبر ۲۰۱۸ میلادی) به صورت گسترده روانه پرده‌های سینماهای جهان کند. دیگر فیلمی که در این زمان به روی پرده می‌رود Goosebumps 2 «مورمور ۲» خواهد بود که جک بلک نیز از جمله بازیگران آن می‌باشد. فیلمنامه «خانه‌ای با یک ساعت در دیوارهایش» توسط اریک کریپک (Eric Kripke)، خالق سری Supernatural، به نگارش در خواهد آمد و برد فیسچر (Brad Fischer)، جیمز واندربیلت (James Vanderbilt) و کریپک به عنوان تهیه‌کننده در این پروژه حضور خواهند داشت.

بلک نقش عموی لوئیس را ایفا خواهد کرد که یک خانه قدیمی در نیو زِبِده میشیگان را خریداری می‌کند. لوئیس از مرگ پدر و مادرش نزد عموی خود می‌رود و در این خانه زندگی می‌کند. وی با کاوش در این خانه قدیمی، اسرار مرموز زیادی از جمله یک ساعت پنهانی در دیوارهای آن را کشف می‌کند. گفتنی‌ست که این ساعت توسط صاحبان قبلی این خانه که در جادوی سیاه دست داشته‌اند به دیوار آویزان شده است. در حالی که هنوز نقش بلانشت در این فیلم مشخص نیست، اما این احتمال می‌رود که وی نقش فلورنس زیمرمن (Florence Zimmerman) را برعهده داشته باشد؛ همسایه‌ی لوئیس که جادوگری قدرتمند اما خوب است.

در راستای دیگر اخبار مرتبط با این فیلم، چندی پیش مشخص شد که کایل مک‌لاکلن (Kyle MacLachlan) نیز در این پروژه حضور داشته و به ایفای نقش خواهد پرداخت. همانطور که پیشتر اشاره شد، فیلم «خانه‌ای با یک ساعت در دیوارهایش» به کارگردانی الی راث، به صورت گسترده از تاریخ جمعه ۳۰ شهریور ۱۳۹۷ (۲۱ سپتامبر ۲۰۱۸) به نمایش در خواهد آمد.

منبع : ScreenRant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.