کارگردان Blade Runner 2049 خواستار حضور دیوید بویی در آن بود

28 September 2017 - 13:49

کارگردان فیلم Blade Runner 2049 (بلید رانر ۲۰۴۹) یعنی دنیس ویلنو (Denis Villrnruve)، پذیرفت که تصمیم اصلی او برای بازیگر نقش شرور نندر والاس (Nender Wallace)، ستاره‌ی موسیقی دیوید بویی (David Bowie) بوده است. از زمانی که در اوایل سال ۲۰۱۶، این خواننده در گذشت، بسیاری از فیلم‌سازان اظهار کردند که قصد داشتند او را قبل از مرگش در پروژه‌‌هایشان شرکت دهند. در ادامه‌ی خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

دیوید لینچ (David Lynch) با او در مورد از سرگیری نقشش بعنوان فیل جفریز (Phil Jeffries) در Twin Peaks: The Return تماس گرفت، اما هنگامی که او جواب مثبت دیوید بویی را برای ایفای این نقش گرفت، این خواننده درگیر بیماری شد. آدام وینگارد (Adam Wingard) کارگردان Death Note (یادداشت مرگ) از این خواننده خواست تا صدای ریاک (Ryuk) (نقشی که ویلم دفو (Willem Dafoe) بازی می‌کرد) را به عهده بگیرد و جیمز گان (James Gunn) از دیوید بویی خواست تا نقش یکی از جادوگران اصلی را در Guardians Of The Galaxy 2 (نگهبانان کهکشان ۲) بازی کند.

ویلنو همچنین در مصاحبه‌ی اخیرش اظهار کرد، خواستار آن است که این خواننده در نقش والانس در دنباله‌ی Blade Runner بازی کند، اما دیوید بویی قبل از این که شانس حضور در این فیلم را داشته باشد، از دنیا رفت. ویلنو گفت:

ایده‌ی اولیه‌ی ما برای این شخصیت، دیوید بویی بود. او از جهات زیادی تحت تاثیر Blade Runner بود. هنگامی که ما این خبر بد را شنیدیم، به دنبال شخص دیگری شبیه به او بودیم.

نقش این تبهکار به جارد لتو (Jared Leto) رسید. کسی که پس از اتمام فیلم Suicide Squad (جوخه‌ی انتحار) به این پروژه پیوست. او همان شیوه را برای ایفای این نقش نیز به کار برده است و این بازیگر تصمیم گرفته که نقش والاس را به طور کاملا نابینا در تمام طول فیلم، بازی کند. یک فیلم کوتاه اخیر به نام ۲۰۳۶: Nexus Dawn برخی نکات را روشن ساخته است و نشان داد که غذای اصلاح شده‌ی ژنتیکی او به حل معضل گرسنگی جهان کمک کرده است.

این فیلم کوتاه، یکی از سه فیلمی بود که به نوعی خلا به وجود آمده بین Blade Runner اصلی و این دنباله‌‌ی آن را پر کرد. دیگر فیلم‌های کوتاه عبارتند از Nowhere To Run و Blade Runner: Blackout 2022. این فیلم بزرگترین رویداد بین فیلم‌ها را نشان می‌دهد. جایی که مجرمان باعث یک ویرانی بزرگ برای آزاد کردن خودشان از انسانیت می‌شوند و این چیزی است که باعث ممنوعیت آنها برای قدرت داشتن می‌گردد.

در حالی که هواداران در مورد دنباله‌ی دیرتر از موقع Blade Runner نگران بودند، Blade Runner 2049 در همین ابتدای کار به نظر یک موفقیت می‌آید. زمان مشخص می‌کند که آیا هوادران نیز این حس مثبت را خواهند داشت یا خیر.

منبع: Screenrant

 

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.